Traderatråden nr 16
jag tycker det är skönt att få iväg allt så snabbt som möjligt!
hmm... det verkar som att ett av mina paket har försvunnit på vägen hur gör man för att efterlysa det tro? det kanske inte ens går när det är postat som vanligt brev?
och vad händer om dom på posten skulle få för sig att det är underfrankerat när det inte står nån avsändare? kommer det fram i alla fall? tror att mitt postombud inte alltid tänker på skrymmande avgiften, och jag tycker inte att det är mitt jobb att sköta hans jobb när jag lämnar in paketen...
nån här förresten som har tips på vart man kan beställa små klisterlappar med namn och adress på. billigast möjliga tänkte ha dom att klistra på paketen som avsändare. jag är lite lat med att skriva det annars...
vista print får det bli! dom hade 50% på namnetiketter där nu, så då kan jag till och med kosta på sonen egna
nu ska bara fröken beslutsångest bestämma sig för färg och design av 477 st olika...
synd att man inte har detta liggande hemma... http://www.tradera.com/NYA-Turkos-Fem-myror-troja-leggings-kalling-stl-110-Lindex-auktion_341790_117627801