Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

StaffenAssar skrev 2010-08-21 22:19:51 följande:
    Kul!
    Hade också köp nu på 350 kr och tyckte att jag verkligen hade tagit i Drömmer
    haha! jag tyckte oxå att jag hade överdrivit lite. men tydligen inte . hoppas det försvinner lite mer på köp nu.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken

hmmm... är det bara jag som får lite ångest när jag säljer nåt på köp nu? tycker att jag tar i ordentligt med köp nu priserna, men ändå är det saker som blir sålda. ingen är ju gladare än jag som får sälja, men jag kan inte låta bli att undra vad jag skulle ha kunnat få... *knäpp* Drömmer

• maadicken
    tessum skrev 2010-08-25 06:38:02 följande:
    Detta mail fick jag idag och det tar nog priset Tungan ute

"     Hejsan!

Dina 210 kronor kommer så snart min dassiga ekonomi tillåter det. Helst tidigare, men senast mellan 17-20 september då jag får nya ordinarie pengar.

Ha det bra. Hej då!"
    undrar om hon gör så i butiker oxå    det finns gott om puckon!
  • maadicken
    Ellan 76 skrev 2010-08-29 19:45:10 följande:
    Ikväll har jag avslut och jag kan ju bara hoppas att vissa auktioner höjs! La ut ett par pyjamasbyxor från POP, Eco, dom är väldigt fina och knappt använda. Dock ingen tröja till men jag trodde att det skulle gå bra iaf. Men dom ligger bara på 13 kr!
    dom ligger i min minneslista    uppe i 27 kr nu   (om inte nån annan oxå säljer samma sak förståss)
  • maadicken
    Ellan 76 skrev 2010-08-29 20:28:49 följande:
    Maadicken: He he vad bra:) Dom är verkligen fina så du gör ett bra köp om du vinner he he
    ja egentligen så behöver vi inga fler pyjamasbyxor, men jag gillar verkligen polarns pyjamasar ;.-)

nu är mina avslut i full gång och jag är så trött så jag vet inte om jag orkar hålla mig vaken. jag som tycker det är så spännande att följa, men den sista går inte ut förrän 22.07 och skulle lätt somna nu direkt.
  • maadicken
    Ellan 76 skrev 2010-08-29 20:52:31 följande:
    Maadicken: Ja jag gillar också dom:) Men sonen spillde oboy på tröjan som inte gick att få bort fläckarna på så den kasserade jag. Tänkte att det dröjer innan lillebror kan ha byxorna så därför åkte dom ut på Tradera
    jag knep dom ja fläckar som inte går bort är ingen hit. jag skulle ha gjort samma sak.
  • maadicken
    Ellan 76 skrev 2010-08-29 21:18:45 följande:
    Maadicken: Åh kul hoppas du blir nöjd:) Jag har precis skrivit vinnarmejl till dig:)
    det tror jag nog   betalning kommer under kvällen!
  • maadicken

åh vad jag älskar köpare som betalar direkt! 6 st har redan betalat, och jag har fortfarande 9 auktioner som inte är klara än. så skönt när det blir klart snabbt!

• maadicken
    Ia 70 skrev 2010-08-29 21:39:59 följande:
    Vassegooo O by the way lite kul faktiskt att din hund heter Leja o vår dotter Leia, din son heter Lukas o vår son heter Luka. Helt OT jag vet
    hihi OT, men riktigt kul sammanträffande   hoppas du blir nöjd med regnklädena då. dom läggs på lådan imorron om inget oväntat inträffar.
Svar på tråden Traderatråden nr 16