Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

mini2007 skrev 2010-09-26 21:01:22 följande:
    Det blev ett litet bud Flört
    Får se om den blir min...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    Viktorsmamma skrev 2010-09-26 21:21:25 följande:
    vann lite av dig ellerhur?
    det gjorde du   2 st va? eller missade jag nån? eller har du inte budat färdigt kanske   jag hade ju så mycket, så jag har avslut i 1½ timme till!
  • maadicken
    mini2007 skrev 2010-09-26 22:01:05 följande:
    Hehe, vilket fynd *nöjd*
    ja det tycker jag nog    den är helt okej även fast trycket är fult.
  • maadicken
    mini2007 skrev 2010-09-26 22:29:05 följande:
    Betald!Guld i mun
    toppen! postas imorron
  • maadicken

phu vad jobbigt det var med så många avslut på en gång! hade 68 auktioner som gick ut i söndags kväll. brukar ha knappt hälften annars. vanligtvis har jag då 5 timmar på måndag när sonen är på dagis att fixa med paketen. igår var jag inte hemma på hela dagen, så gissa vad jag gjorde hela kvällen och en stor del av dagen idag?   mitt postombud skrattade åt mig när jag kom in med 2½ ikea papperskassar med paket det blev en egen postsäck till mina paket

nu har jag bara 8 st som inte är skickade än tycker det är så skönt med snabba betalningar så paketen kommer iväg snabbt!
    men det var sååå värt allt slit denna gången. fick in 6000 kr, och nästa lördag åker jag till ullared! mycket pengar för en arbetslös ensamstående mamma det

• maadicken

hade en köpare som betalade sent på söndag kväll. mitt på dagen på måndag mailade han och frågade om pengarna kommit fram, om jag skickat och att jag skulle lämna omdöme. svarade seeent i går kväll att pengarna var framme och att paketet skulle skickas på tisdag. i morse hade jag fått ytterligare ett mail om att jag skulle lämna omdöme...
    svarade nu ikväll att omdöme lämnar jag när köparen har lämnat sitt omdöme och på så vis har bekräftat att paketet kommit fram och den ser affären som avslutad.

ska bli spännande att se när svaret på det kommer och vad det blir   varför så stressad tro? en köpare med närmare 100 positiva omdömen

• maadicken
    Tonarslisa skrev 2010-09-28 21:52:02 följande:
    JA, åh herregud
    Handlade precis av denna:
    "Vi ansvarar inte för förlorade paket/brev som beror på Posten. Vi reserverar oss därför rätten att ej mottaga negativt omdöme vid ev. förlorad leverans. Det brukar i de flesta fall inte vara några problem med detta. Vid osäkerhet inför detta så är Registrerad post att föredra, isåfall tillfaller kostnaderna för detta köparen."
    hahaha!   det understrukna var ju bara bäst
  • maadicken
    AnnaFreja skrev 2010-09-28 22:10:53 följande:
    jag råkade ut för nåt liknande för ett tag sen. Bara det att människan ringde och hetsade. hehe
    ännu värre ju....Spöke
  • maadicken

i vilken kategori skulle ni lägga en sackosäck? den är med barnmotiv.

• maadicken
    Viktorsmamma skrev 2010-10-17 19:59:52 följande:
    vad ska du lägga ut den för?
    den är helt ny, så den åker ut för strax under inköpspriset
    hoppas på att det är måååånga som vill ha den! du får kika förbi vid 21 tiden, då laddar jag upp mina 2 auktioner som jag orkat skriva idag.
    får se om jag hittar en tredje sak oxå. har egentligen en hel del barnkläder som ska ut, men jag orkar bara inte idag.

önskar såå att den andra auktionen jag lägger ut ikväll ska bli såld. har inga större förhoppningar då det är högt utrop och en grej som inte många använder längre. men jga testar när det ändå är gratis
Svar på tråden Traderatråden nr 16