Traderatråden nr 16
Får se om den blir min...
phu vad jobbigt det var med så många avslut på en gång! hade 68 auktioner som gick ut i söndags kväll. brukar ha knappt hälften annars. vanligtvis har jag då 5 timmar på måndag när sonen är på dagis att fixa med paketen. igår var jag inte hemma på hela dagen, så gissa vad jag gjorde hela kvällen och en stor del av dagen idag? mitt postombud skrattade åt mig när jag kom in med 2½ ikea papperskassar med paket det blev en egen postsäck till mina paket
nu har jag bara 8 st som inte är skickade än tycker det är så skönt med snabba betalningar så paketen kommer iväg snabbt!
men det var sååå värt allt slit denna gången. fick in 6000 kr, och nästa lördag åker jag till ullared! mycket pengar för en arbetslös ensamstående mamma det
hade en köpare som betalade sent på söndag kväll. mitt på dagen på måndag mailade han och frågade om pengarna kommit fram, om jag skickat och att jag skulle lämna omdöme. svarade seeent i går kväll att pengarna var framme och att paketet skulle skickas på tisdag. i morse hade jag fått ytterligare ett mail om att jag skulle lämna omdöme...
svarade nu ikväll att omdöme lämnar jag när köparen har lämnat sitt omdöme och på så vis har bekräftat att paketet kommit fram och den ser affären som avslutad.
ska bli spännande att se när svaret på det kommer och vad det blir varför så stressad tro? en köpare med närmare 100 positiva omdömen
i vilken kategori skulle ni lägga en sackosäck? den är med barnmotiv.