Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-03-27 09:53:24 följande:
    Skokartong? Annars kanske man kan rulla den i en plastpåse? Eller måste det vara kartong?
    jag vet inte:S men jag hittade en gammal kartong till vår badrumsvåg och den gick att trycka ner=) drog några varv med packtejp runt så det håller ihop!

trodde alla kartonger hade använts då vi håller på att flytta så är någonting packat i ALLA kartonger här hemma. men badrumsvågen får nu ligga fritt i en vanlig flyttkartong =)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Tettan skrev 2010-03-27 12:00:45 följande:
    Absolut! Men hur kan paketet bli skrymmande???
    säg det, men de är 10kr då hon tagit 2 kr för lite för att de ska va skrymmande.{#lang_emotions_tongue_out}

orkade inte bry mig om 10kr

då den kostar ny 275kr om jag inte minns fel då vi tänkte köpa just denna vid jul till sonen men blev aldrig av.
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Tettan skrev 2010-03-27 13:08:14 följande:
    Eller så räknar hon B-post + skrymmande?Men som du säger, kostar den så mycket ny så är det absolut ett fynd! Grattis!
    jo nått sånt är det. precis minns inte om de va 245 el 275 men ett fynd var det. hon var dessutom snabb med vinnarmailet så jag har redan betalat. och hoppas hon skickar de under helgen så har jag de ibörjan av veckan!

sitter och har fler st auktioner som går ut 1april som jag vill ha.. gah varför är det så många dagar tills dess =P
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

hur länge tycker ni man ska behöva vänta på vinnarmailet ( av de som ej använder sig av traderas automatiska )

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2010-03-27 20:27:07 följande:
    hur länge tycker ni man ska behöva vänta på vinnarmailet ( av de som ej använder sig av traderas automatiska )
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    x karin76 skrev 2010-03-28 09:10:04 följande:
    Tips till nån med liten tös/pojke stl 20 i skor: www.tradera.com/ADIDAS-Var-skor-kanga-stl-20-...Bara 27 kr + frakt för adidassneakers? Jättesöta! Funderade på att buda, men jag ska iväg strax och vi har egentligen inte den storleken förrän sent i sommar så.. Ej min auktion.
    åh de var fina!

nån som vet innermått på adidas skor?
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

kika in på mina auktioner, länken är på min presentation.

har en del ute men inga bud och de går ut om 3 dar, =(

Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16