-
och den vita burken ska du ju BARA ha till vittvätt men de är väl rätt förståeligtTessou skrev 2011-03-10 10:25:37 följande:Jag har vanish hemma (både vit och rosa burk) men har aldrig testat.. hur gör man? Blöter man plagget och har på pulvvret - gnuggar och sen in i tvättmaskin som vanligt?
-
japp i samma som tvättmedlet.Tessou skrev 2011-03-10 10:36:06 följande:Okej, så man har i pulvret i samma fack som tvättmedlet? Ha ha, japp det förstod jag - vitt till vitt!Viktorsmamma skrev 2011-03-10 10:34:18 följande:och den vita burken ska du ju BARA ha till vittvätt men de är väl rätt förståeligt
om de är nån kraftigfläck brukar jag lägga plagget i blöt med vansih över natten även om de står på burken att man inte får, vet vissa som plagg blivit missfärgade då men har aldrig hänt mig^^ man får leva på kanten ibland -
haha ojojoj.Smultronhjärta skrev 2011-03-11 09:12:31 följande:Oj min kompis gjorde likadant och de kläderna var nästan morgon vääldigt rena och helt utan färg
här har vi ett exempel ja la i vannishbad över natt
-
de vet ja faktiskt inte, vi brukar göra så om de är nya fläckar, annars brukar ja spruta på flytande vanish ur flaska om ja hitta nån fläck innan tvätt ,annars lägga pulver i tvättmedelsfacket.alvaereva skrev 2011-03-11 15:28:47 följande:OJ! Så ett nattbad för fläckliga kläder är alltså att föredra... det ska jag komma ihåg i framtiden! Funkar det även på intvättade fläckar eller bara på nya?
men har somsagt hört om folk som har lagt vanishbad övernatt och plagget har blekts eller så. har dock aldrig hänt mig. -
jo de tror ja man kan. ja ska nog våga chansa lite meralvaereva skrev 2011-03-11 17:56:49 följande:Tänkte mest om man kunde chansa och köpa fläckiga kläder på T för bara några kronor och sen se om fläckarna går bort
-
Avslut ikväll och de går inte alls bra tycker ja...
massor utan bud trots 7kr utrop. de har dock höjts 300kr senaste 1½dygnet men borde va mer pengar där...
-
packad och klar medTessou skrev 2011-03-13 19:46:45 följande:Sånt är alltid tråkigt, men bra för mig som vinnare!
Vann den gröna POP-tröjan - betald och klar!
tas med till stan idag och skickas så du vet igen -
Hade avslut i söndags, 1 ska betala till helgen.
de 3 andra som ej har betalat har ja inte hört ifrån.
har 3dagar dvs idag är sista, men denna gång hade ja inte tänkt skicka ut nått påminnelsemail förrän fredag eftermiddag, känner på mig att de andra väntar in BB, men varför inte då maila om det?
skulle ni skicka ett påminnelsemail imorgon på 4.e dan eller vänta tills fredag då BB kommit?
-
ja jag väntar med mail till senare i eftermiddag om de kommer några betalningar idag
Fick inatt 4!!! mail av samma köpare vid 2tiden, 4tiden, halv5 tiden och 6tiden med olika text "har betalat"
varför skickar man FYRA stycken!? :-P får se om betalningen syns senare för nu gjorde den inte det.
-
jo den ha kommit nu dock först efter posten hade varit och tömt.Beetle skrev 2011-03-17 12:54:35 följande:Ja, jag skulle dra öronen åt mig och se till att vara säker på att betalningen verkligen kommit in innan jag skickar till en sån köpare...
men den hade vunnit 3 auktioner, ja skickade ett samfraktsmail i söndags då de blev 24kr billigare frakt, men ändå har köparen betalat in de 24kronorna, dvs gjort 3 insättningar 1 för varje auktion....jaja. vissa konstiga finns det med. -
trist men är ju bara at betala och lägga ut igen.. har hänt mig nångång att ja kom på efter ja budat att ja inte ville ha plagget, men bara bita i de sura äpplet ibland. man blir ivrig dessutom då de kommer upp billiga saker, men om man köper massor så blir de inte så billigtAnnanym skrev 2011-03-19 17:46:25 följande:Från det ena till det andra: jag gick in på "sista minuten" och fick syn på en vara (< 50 kr) och bjöd när det var 1 minut kvar. Kollade sedan lite extra på bilden men insåg att jag ångrat mig, borde inte ha budat. Argh! Har någon råkat utför samma sak?
-
länka till den auktionen så kan vi hjälpa till att anmäla den med för de är fel. och ju fler anmälnngar tradera får in desto snabbare försvinner den.Moonis skrev 2011-03-21 19:40:56 följande:Nej det hoppas jag inte, har anmält så får se vad dom säger. Tycker det är riktigt fult gjort
-
jag har anmält också!AochJsMamma skrev 2011-03-21 20:09:16 följande:anmält!! Jättefult gjort!!!!! Oavsett om du ej betalat (minns att du berättade om detta för ett tag sen) så hänger man INTE ut nån på det sättet. Blä.
-
fick 1 imorse med!Mawe123 skrev 2011-03-22 11:15:30 följande:2 köp nu här på morgonen - det gillas
-
´la 2 i minnes, ska fundera under kvällen, de va verkligen bra köpnu priserLilla Ego 07 skrev 2011-03-24 13:08:53 följande:Ja det kan man ju diskutera om. Jag tycker att billigt pris är köp nu priser på märkes som ickemärkes under 100lappen. Ja menar en småfolk tröja med köp nu 90kr, ja det tycker jag är billiga priser för jag köper nästan bara på köp nu själv, gillar inte att buda länge och segdraget
säg till då mer kommer ut så ja kikar in igen -
hehe ja om jag tar på köpnu så ser du ju de så vet du att ja väntar en dag extra med betalning om du skulle lägga ut nått merLilla Ego 07 skrev 2011-03-24 13:48:34 följande:Idag orkar jag inget mera Har laddat upp med mössor också men nu får det vara slut för idag känner jag. Fanken det är ju riktigt jobbigt ju att ladda upp
-
nu har ja än en gång glömt att betala räkningen "itid" de kan ju ta 5dar för bet. att synas för tradera och de får ju pengarna först på måndag... suck..
gör alltid misstaget att säga när den kommer "jag gör de ikväll" och kommer sen på i sista stund att de inte är gjort. jaja
-
men skalbyxorna går ju ut först på söndag? har de i minnes förstår duMejaKiZnic skrev 2011-03-31 15:38:16 följande:Förra månaden var en bra månad denna var inte så värst bra, folk kanske sparar till påsklovet.
Ex. har ett par skalbyxor i väldigt fint skick i stl 92 som legat på 18 kroner i 1 vecka nu ligger de på 53
Avslut idag
-
StaffenAssar skrev 2011-03-31 18:10:57 följande:Men ajabaja Sara, jag har dem ju också i minnes
-
hehe nja jag har ju 2par så behövs ju eg inte.. tänkte bunkra upp i 98, men vet inte vilken färg änStaffenAssar skrev 2011-03-31 19:20:57 följande:Jag behöver dem egentligen inte, för jag har ett par rödorangea nu, men de matchar inte denimjackan lika bra som ett par klarröda skulle göra Så vi får se om jag ens budar