Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

lindis79 skrev 2010-03-20 10:50:13 följande:
    Jag såg att ni pratade om fleecefodrade kläder igår, mitt regnställ ligger kvar på 1 krona. Jag har tom missat at skriva regnkläder...Känns mindre roligt.
    vilken storlek är det? jag är intresserad beroende självklart på vilken storlek och hur det ser ut
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    lindis79 skrev 2010-03-20 14:31:21 följande:
    92 på Byxan 98 jackan och tjej färg.
    ajdå.. Om det hade varit 86 och killfärg hade jag behövt det...  Du hittar säkert nån som vill ha det =D
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    MejaKiZnic skrev 2010-03-20 14:40:28 följande:
    Måste skryta lite, fick en väldigt fint mail idag ang en sak jag sålt:Idag hämtade jag ut paketet från dig och jag måste bara skicka ett mail och säga TACK! Kläderna är verkligen jätte fina och jag är såå nöjd! Roligt med en så seriös traderare!Sånt här gör en alltid så glad,
    åh härligt att få lite beröm för de man sålt, hänt mig ett par gånger med men aldrig så fina ord
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-20 15:22:08 följande:
    33 kr i frakt för ett par barnvantar? 33 kr i frakt för en tunn långärmad tröja i st 98? denna traderare har verkligen noll koll på frakter....mailade henne då jag intresserad av hennes objekt men inte fått svar. så då budar jag inte heller...
    eller nån som vill behålla pengarna som blir över i frakten så dom får mer för varan. finns sådanna luringar också.

jag hade samma "problem", de skulle ha 70kr frakt för en jacka som alla andra hade frakt mellan 24-48 beroende på.. och att nån ska då ha 70 är EXTREMT =P
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Bobbenn skrev 2010-03-20 15:54:19 följande:
    Kanske ett vadderat kuvert? :S  Annars borde det va max 60 ju. 39 med schenker?
    precis, nej 5 minuter efter mitt  mail sänkte hon frakten till 48 MEN höjde priset 30kr, så hon försökte lura till sig pengar via frakten istället för att få ett högt bud.

påtal om bud, mina var på ynkliga 40bud imorse, nu har jag 60bud totalt , och de går ut imorgon. så det höjs förhoppningsvis lite till innan imorgon!
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Bobbenn skrev 2010-03-20 16:06:36 följande:
    usch sånt är så tristHåller tummarna att buden rullar in
    jo hoppas jag med! men "baby" kläder upp till strl74 som är av "billigare" märken är det inte så stort andra handsvärde på tyvärr.

just nu vill jag bara bli av med allt då vi ska flytta och vi hade extrema mängder ett tag där innan jag började sälja bort allt!
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

de skulle vara en idag, men den blev inställd pga. brist på anmälda, dvs var bara 1 som hade skrivit upp sig, så de vart inget, ingen förrän i maj..

men har redan såld bort iprincip alla kläder i strl 44-68 nu är det lite av de kvar + allt i 74:a som hälften såldes förra helgen.

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

jag behöver bud jag på mina avslut idag mellan 12-18 har jag massor som avslutas men bara hälften har bud=/

Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16