Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

PUH hade högst bud på en fodrad galonjacka som jag började ångra att jag la bud på redan igår!

sista minuten bjöds jag över nu som tur var{#lang_emotions_surprised}

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Lalalong skrev 2010-04-01 21:18:46 följande:
    Haha, ibland har man tur!
    jo! precis har budat på för mycket nu så ville inte ha den.. =P
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    MejaKiZnic skrev 2010-04-01 21:48:42 följande:
    Ska slänga ut en ny till men då blir det deremot högre utrop, alltid skoj att fynda mindre kul för mig men men
    betalar in under helgen, inväntar ett vinnarmail på en auktion jag vann igår som jag ännu inte fått. ska vänta på de så jag kan betala in alla betalningar samtidigt.

Då de är långhelg spelar de heller ingen roll då paketen inte kommer förrän nångång nästa vecka som tidigast!

Men jag mailar dig då bet. är gjord=)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

yes, fått bud på mina stövlar som låg ute! blir iaf av med de =)

ni som vill får gärna buda på mitt! lagt ut "mycket" nu och behöver bli av med ALLT innan flytten! orkar inte släpa så köp gärna! 

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

ok, de är ju alltså en sådan:

http://www.tradera.com/-Po-p-rod-SKALJACKA-VAR-JACKA-vindjacka-strl-80-Pop-Polarn-auktion_302774_109544618

fast vit, det enda jag märkt är att popmärket lossat lite, ska sy fast det snyggt men skriver självklart ut de i annons.

Den är ju bara använd som "fin" jacka, dvs bara i vagnen ute och gått med den 2-3gånger aldrig längre stunder och jag köpte den själv på tradera för 105kr + frakt =P

vill ju bli av med den fort då vi flyttar den 26:e

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Bellevue skrev 2010-04-01 23:32:46 följande:
    Vad har du för nick på tradera?
    SaraSahara

har dock inte lagt ut min jacka än!=)
    Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16