Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Ellan 76 skrev 2010-03-24 20:12:26 följande:
    saraEu: Jag köpte skaljacka till Anton för 485 (strl 92) kr när dom hade rea nu i slutet på januari. sedan köpte jag till hannes för 555 kr (strl 110)
    jo jag köpte den på KÖP NU igår!
    kunde inte hålla mig, då han måste ha en skal jacka NU och den jag köpte har dröjt 2 veckor och posten hjälper inte till. så då får jag väl förlorat 90kr+frakt på den om den ite dyker upp nångång=)

http://www.tradera.com/-HELT-NY-Po-p-bla-SKALJACKA-JACKA-vindjacka-86-Pop-Polarn-auktion_302796_109522696

så fick även ta schenker för säljaren. Mailade henne och bad om de och berättade precis som de var att jag nyss blivit blåst via posten när jag köpte skaljacka så ville ha den spårbar.

han sa "självklart" underbart det när säljare är förstående.=)
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

nån knas med länken:S den som vill kolla får väl kopiera i ett nytt fönster=)

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Ellan 76 skrev 2010-03-25 10:10:04 följande:
    SaraEu: Den kommer han att bli fin i:) Jag köpte den skaljackan som har helt marinblå dragkedja. Tänkte pojkarna får snart börja använda dom. Men det är fortfarande lite för kallt i marken tycker jag för bara skalbyxor.
    ja jag hoppas det!!

här är det soligt de flesta dagar så sonen svettas ihjäl i overallen. som tur är har vi en "fin"jacka POP i strl 80 som passar än så han får sitta mycket i vagnen då jackan är Vit =P

våren kan va här vilken dag som helst och då kommer de inte funka med overall alls så vart i akut behov av den nu! och mörkblå går att matcha till allt i princip!;D
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Ellan 76 skrev 2010-03-25 12:53:21 följande:
    SaraEU: ja här i Skåne är verkligen våren kommen:) I eftermiddag när vi ska gå ut blir det nog överdragsbyxor och jacka, inga overaller. Imorse vad det lite småkallt när jag följde stora flickan till skolan. Men solen värmer ju nu OmInte: Oj vad det var mycket "jättegulligt jättefint jättemysigt" i hennes rubriker:)
    jo preics de borde den! just idag var de "bara" 4+ ute men mulet. var 14grader igår då vi var ute! Underbart!!!
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

jag ska lägga ut lite inne skor till baby, har även ett par flipflop´s  ska jag vänta med dom eller tror ni de går också.

kan gissa att innetmåttet är 12cm ca.

Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma

hörrni ni som kan de lite bättre än mig förhoppningsvis!

funderade på om jag ska skicka babybjörnen med schenker för att köparen får större säkerhet då, då det är så pass mycket pengar det handlar om.

Vad kan man skicka i? hittar ingen kartong här hemma som den går ner i =/ ge mig tips på nån låda man kanske har hemma som den går ner i!

Viktor 26/10-08
Svar på tråden Traderatråden nr 16