Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

härligt. nu ligger 30st auktioner färdig skrivna med bilder och allt i prolistern.

runt 19-19.30 åker de ut ikväll med 8 dagar så de slutar nästa söndag.

• Viktorsmamma
    jessican skrev 2011-03-05 22:26:53 följande:
    Hur skickar ni andra skor? Eller tar emot för den delen Skrattande
    skickar Om de är nytt i kartong med inslagspapper (utochin) runt om annars i mailingbag.

har mottagit skor i:
    kartong
    mailingbags
    in virade i påse 2kg tejp
    knappt inslagna i tunnt papper.

de 2 sista är att undvika, ville slå nån när ja skulle försöka få upp tejpbollen, sen när ja vägde för skojsskull skorna så hade ja kunna kommit ner 24kr i fraktkostnad om hon/han hade lagt i en maingbag typ. surt!
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-03-10 07:45:51 följande:
    Ha ha, jag kan förstå om det blir svårt. Är den svart? Letar efter en turkos också...
    ja letar efter en grön
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-03-10 10:15:09 följande:
    Okej. Har en av dina tröjor på Tradera i minneslistan! Det avr jag som skrev och frågade om fläcken på den gröna Pop-tröjan!
    jaha
    hehe ja de hade ja missat men man måste älska vanish ibland
    fick även bort fläckar på den bruna poptröjan trots att ja trodde de va "fast"där
  • Viktorsmamma
    Tessou skrev 2011-03-10 10:25:37 följande:
    Jag har vanish hemma (både vit och rosa burk) men har aldrig testat.. hur gör man? Blöter man plagget och har på pulvvret - gnuggar och sen in i tvättmaskin som vanligt?
    om de är fläckar ja vet om har ja den sprutflaskan med "blöt" vanish såp spruta ja direkt på fläcken en stund innan ja ska tvätta. men lägger även med en halv skopa tillsammasn med tvättmedlet i tvättmedelsfacket.

vår maskin har även ett sk. "clean" program som tar lite längre med på nått sett ska ta extra hårt på fläckarna ja jag vet inte men sonen kläder är sällan fläckiga
Svar på tråden Traderatråden nr 16