Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-09-28 16:09:12 följande:
    när använder man sånna?

jag har inte en enda
    Vi använder de hela hösten,vintern och framåt vårkanten. Perfekt med mössa och halsduk i ett,inga glipor heller.
    Sonen är väldigt varm av sig så han kan inte ha tjockare mössor på vintern.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-09-28 17:26:44 följande:
    ehm...behöver lite hjälp

bad om samfrakt o fick detta svaret från säljaren

"vad trod du smfrakten blr? sätt in pengaran för det + vunna auktioner så skickar jag varan så fort pengarna nått mig"

????????????????
    Jag har ju ingen aning om vad kläderna väger! Någon som kan gissa på vad dessa går på ihop

www.tradera.com/-NYSKICK-SET-ME-MEANDI-IGELKOTT-PLYSCH-TUNIKA-BYXO R-110-116-auktion_302970_118873273

www.tradera.com/-NYSKICK-MOLO-UNDERBARASTE-KANIN-KJOL-stl-110-aukt ion_302970_118877000

hon har ju tagit superlång tid på sig att svara om samfrakten...så då trodde jag iaf att hon hade kollat upp det...
    Jag skulle tro att det blir 60kr
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-09-28 17:37:24 följande:
    o jag gissar på 48...men är ju omöjligt att veta! vet att kjolen inte väger så mycket men de andra vet jag inte...men tror du verkligen det går över 500gram?
    Ja med tanke på velour och storlekarna så tror jag faktiskt det..sen så är det ju skrymmande
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-09-28 20:33:01 följande:
    tipsar för mina auktioner som går ut ikväll

jag fattar inte varför dessa skor inte fått något bud, ser exakt ut som kavat och är i ekologisk skinn

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Jag tror att det helt enkelt beror på märket där..De flesta vet att det är Coop och ser jag till mig själv så har jag redan klämt på dem live när de reades och valde då istället Kavat som reades på samma ställe
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-09-28 20:46:00 följande:
    ok, här reade de inte ut kavat, men jag tycker de verkar vara likvärdiga kavat i kvalitén. De kostar ju trots allt 550kr ord pris. Men jag köpte dem på rean för ett tag sean tror det var 299kr, tänkte att dottern skulle ha dem, men de lär bli för små till vintern.
    Jag tror helt klart att de är bra för de verkade ju vara just bra och sen är de fina också
  • Smultronhjärta
    Tonarslisa skrev 2010-09-28 21:53:13 följande:
    Glömde.... OCH i (auto)vinnarmailet:
    "Jag ansvar inte för Postens/DHL/Schenkers hantering eller eventuella slarv och förlorade paket. Mitt ansvar slutar när varan är postad, postens slarv/åverkan reklammeras av köparen. Annars väljer man REK (gäller Posten)! Postens Rek-brev kostar 53kr EXTRA dvs du betalar vinnandebud+frakt+53kr."
    Den säljaren har dessutom missat att väljer man rek så försvinner skrymmandeavgiftenDrömmer
  • Smultronhjärta
    StaffenAssar skrev 2010-09-29 08:48:58 följande:
    Ja visst var det Solig
    Men jag tror att just denna tröja gick billigt eftersom hon skrivit såhär "en tvättmiss och lammen inte så fina som de borde vara. passar kanske bäst på dagis". Jag kan inte se något på bilden och har väl mest tänkt ha den under ett par hängslebyxor, så mig spelar det ingen roll, men det är nog många som skippat den pga det.
    Ja jag såg det sen- vår är i nyskick så den ska nog ska nog gå lite bättre då
Svar på tråden Traderatråden nr 16