AochJsMamma skrev 2011-05-01 19:40:20 följande:
samma här, de som är kvar har inga bud, men släpper inte för mindre, då får det vara..detta är vad jag själv betalat på reor o vill inte gå back en massa, då väntar jag hellre.. men hade såklart helst sålt allt.. har inte plats för allt!
Har en massa beggat fr kedjorna, ska ta tag i att fota o sälja det nån dag, då vågar jag nog på 1 kr igen...
anette 81 skrev 2011-04-30 18:43:47 följande:
har köpt där 1 gång
jag oxå, minns att vi var många här i tråden som köpte från Kappahls Vintage collection samma dag den släpptes och attt vi diskuterade hur hon kunde sälja så billigt. Minns att jag köpte ett armband, o att jag faktikst köpte helt att hon jobbade som lastbilschaufför som körde åt Lindex o att hon fick handla billigt. Jag har själv jobbat på Lindex, som provmodell, och alla på HK får gå på utförsäljning 1 gång per månad där allt säljs för 10 kr styck....så heeelt otippat kändes det inte..sen när man såg vilka kvantiteter det rörde sig om, då blev det såklrt mer misstänksamt...
Men jag tror fortfarande att det
måste vara mer bakom än vad som har kommit fram. Inte kan man snatta en hel storleksrad 86-122 på Lindex,kontinuerligt,på samma sätt med väska eller Kellogspaket liksom,Gbg med omnejd utan att man drar uppmärksamhet till sig på fyra år
Tror att det har funnits fler inblandade på lagernivå..