Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Tjoho..tänk att det ska krävas en liten lockelse på tre gratisauktioner för att få ut ett 30-talCool

Nu ska jag i tid förbereda nästa prolist,fick kasta ihop denna på en timme när jag kom på att det visst är söndag idag *pust*

♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-10-17 20:25:00 följande:
    duktig du är!! Här har det varit full kalebalik hela helgen med supertrotsig son, så det blev endast 12 auktioner. Men jättenöjd med dem kan jag säga, är förundrad att jag lyckades ladda ens dem!
    Tack tack Jag fick ta det som var färdigfotat så det blev en salig blandning! Sen att jag där i den mappen visst hade mer saker än vad jag kom ihåg är en annan sak Får se om jag orkar masa ut mer i veckan,det brukar vara lättare när man väl är igång ju...
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-10-17 20:31:13 följande:
    Ni har säkert pratat om det innan men jag ooorkar inte läsa bakåt Men hur funkar det med erbjudandet om man laddar upp med prolistern? räcker det med att man har aktiverat erbjudandet på sidan och senare laddar upp via pro´n?
    De tre första räknas
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-17 22:00:56 följande:
    Ja jag har shoppat för hiskeliga summor senaste månaderna så jag får absolut inte handla nåt alls nu på ett tag Glad Får heller inte rum med allt heller här hemma. Har en stor laddning på väg också så jag borde rensa bort hur mycket som helst Flört
    Just ja..den där laddningen är nu packad. Sen dog mina batterier i vågen så jag måste skaffa nya på jobbet imorgon-var visst en platt historia
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-17 22:04:06 följande:
    Ojojoj tungt paket då Tyst Har du kommit fram hur du skickar det? Då får mejla över summa som jag ska betala sen också då.
    Ja den hann visa 5,5 kilo innan den dog men jag vill kontrollväga det..Så alternativen är bussbox 129 eller vad nu Schenker/DHL tar privat
  • Smultronhjärta
    Miew skrev 2010-10-17 22:09:23 följande:
    Nu har jag hittat säljaren som vägrar skicka min overall både här på familjeliv och på facebook. Skickat nya meddelanden där jag säger att jag vill ha min overall. Jag har pratat med flera som väntar på grejer, det är så tråkigt att det blir så här.
    Jag vill ju bara veta om det har hänt något, för då kan jag ju vänta. Men om hon bara skiter i det så kommer jag att anmäla henne snart.
    Hur skulle ni ha gjort?
    Jag tycker att du ska ringa henne!
  • Smultronhjärta
    Miew skrev 2010-10-17 22:16:24 följande:
    Jag har inte tagit reda på hennes nummer än, men ska nog göra det då och ringa.

Får se vad hon har att säga, det är ju så synd dock, hon hade ju jättebra omdömme på tradera och flera här på FL säger att hon är trevlig och hederlig.
    Ja,hon brukar hänga i dansktråden! Om jag nu minns rätt..Såg att det var någon i Lindextråden som också hade problem där.. Så jag tror att något har hänt-därför är det lika bra att ringa
  • Smultronhjärta
    7småtroll skrev 2010-10-19 00:26:06 följande:
    Nu har tradera justerat min faktura! Men den stämmer ju inte! Fick först en på 3 kr vilket såklart var galet. Men de har nu INTE krediterat alla osåltavgifter från kampanjen...de har missat en. Dessutom hade de ju två kampanjer samtidigt där man skulle få två auktioner gratis. Jag har iaf fått betala full provision för den ena.

Ngn som har en länk till dessa två kampanjer i september...det var två samtidigt.

Jag hade 35 osålda auktioenr på totalt 105 kr. Men man har krediterat 102 kr och då låtit mig betala för en gratisauktion....drygt 10 kr var det. Funderar bara på hur de har räknat....
    De kampanjerna jag deltog i gav 50 gratis osåltavgifter och 1 helt gratis auktion
Svar på tråden Traderatråden nr 16