Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Mitt livs lycka skrev 2010-09-18 18:09:04 följande:
    Hittade den här auktionen som ligger fel och därför ff lågt pris. Hängselbyxorna ser jättefina ut! Hade jag haft en tjej här hemma så hade jag nog budat! Ett tips!
    www.tradera.com/-Tuffa-hangselbyxor-for-tjejen--auktion_302807_118 598191
    Inte min auktion och inte heller någon jag känner!
    Fina

du får numera dessutom länka till dina egna auktioner till och med
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    kram059593 skrev 2010-09-18 19:23:09 följande:
    Ja, jag handlar aldrig mer av henne i alla fall.
    Gick till po.p och visade dem och de lagade dem på direkten trots att de var ett halvt år "för gamla" så det var ju tur i alla fall!
    Härligt! Pop är kanon vad det gäller sådant

Själv har jag precis lagt ut gratisannonsen *tack för tipset*
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-18 19:57:37 följande:
    Det gällde väl imorgon också va, gratisprovisionsannonsenGlad?

Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska lägga ut där. Egentligen vill man ju lägga ut nåt riktigt dyrt men har bara några halvdyra grejor, får väl bli nån sån i värsta fall.
    Jag la ut ett par nya Kavat..

Nu har jag precis dragit igång min prolist också- var dock vääldigt nära att glömma bort att anmäla mig innanTyst
    Långa auktioner fick det bli..måste sprida ut det lite
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-18 20:16:07 följande:
    Därför är de så gött med köp nu och att folk faktiskt tar köp  nu, då blir det lite utspritt också Glad

Får se vad jg lägger ut. Har iofs nya kavat bland annat, nya vincent och säkert nåt annat nytt så de gäller bara o välja Glad
    Ja jag la ut ett par Vincent också..och ett par little Lusifer..Att hitta grejer är inga problem
    Nackdelen med att snurra 105 auktioner är att jag har ingen vidare koll på exakt hur det går egentligenCool
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-09-18 20:24:44 följande:
    bra att du sa det med att sprida ut lite..........som jag hade laddat hade jag fått 100 avslut samma dag....
    äh jag vet om jag sprider såå värst..46 auktioner på 11 och 12 dagar var min spridning
    Har iofs avslut imorgon och på torsdag också- känner mig extremt duktig när jag tänker efterSolig
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-18 21:19:13 följande:
    Grattis Glad Själv är jag uppe i 5 nu. Det brukar vara så, det kommer en del precis i början sen stagnerar det för att dyka upp några på slutet konstigt nog
    Tack Jag är uppe i 4 och ett vidsidanavköp nu så det känns fint!
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-09-18 21:24:05 följande:
    Iiiik, satte just ett positivit omdöme men drog ner fraktkostnad-stapeln. Från 4,8 gick hon ner på 4,7 direkt. Nu fattar hon ju att det var jag
    Är lite rädd för negomdöme som hämnd. Löjligt jag vet..
    Det funkar ju inte så..Siffran baseras på de senaste lämnade omdömena-10 tror jag att det är..
Svar på tråden Traderatråden nr 16