Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Lalalong skrev 2010-09-12 20:37:53 följande:
    Hmm... Jag vann en sak för drygt 20 min sen och jag har fortfarande inte fått vinnarmail...Alltså det där som kommer från Tradera. Typ bekräftelse på att jag vann så att säga..
    Det tog ett tag att få mitt för auktionen som jag vann nyss också..antar att det är tryck på Tradera ikvällDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-12 20:40:22 följande:
    det tog tid innan jag fick mitt ikväll också
    så du är igång också Vad vann du? *nyfiken*
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lalalong skrev 2010-09-12 20:43:24 följande:
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 20:42:01 följande:
    Det tog ett tag att få mitt för auktionen som jag vann nyss också..antar att det är tryck på Tradera ikvällDrömmer

Då så, då har jag is i magen
    Den gick ju inte så högt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-12 21:06:53 följande:
    skrev visst i fel tråd...shoppingen hamnade i dansktråden
    Vad har du shoppat då?
    Inte ett klädesplagg för en gångs skull*stolt*
    Lite dyyyr men Lova är helt galen i kompisens så nu får hon en egen
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx

Fina inköp- kattklänningen är hur fin som helst!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Hhelena skrev 2010-09-12 21:23:34 följande:
    Vad tycker ni? Kan man sälja en riktigt välanvänd och lite fläckig PO.P vinterjacka på Tradera? Tror ni att nån vill köpa den för "grovlek" eller ska jag skänka den till klädinsamlingen direkt?
    Jag hade sålt det på loppis men det är klart att med en tydlig beskrivning så kan du ju testa Tradera...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-13 11:28:57 följande:

fick idag hem ett paket som jag köpt på T...på paketet satt en klisterlapp från posten att det var frankerat med återanvända frimärken och så satt det en klisterlapp som det stod lösen 34kr...kommer jag få hem en räkning på det nu då för det var inte skrivet nån avsändare på paketet???

De gånger detta har hänt mig så har jag fått betala innan jag har fått paketet annars har jag sluppit(när det har saknats avsändare)
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tonarslisa skrev 2010-09-14 12:14:19 följande:
    Det står ju: "Jag skickar med DHL, Schenker eller posten. Det är köparen som betalar och väljer hur jag ska skicka."
    Jo jag vet men jag orkar inte krångla..Säljaren är iofs gammal i gemet men jag är bekväm. Orka maila och krångla när säljaren lätt hade kunnat skriva ut om hon kan packa eller ej dvs Posten 24 eller 36
    Jag betalade och tänker inte mer på det-hoppas nu att tröjan är fin och bara tvättad..Just den termen kan i Traderavärlden innebära sanning, men även sanning med modifikation dvs" använd lite men jag som säljare tycker inte att syns så jag skriver "bara" tvättad"
    Ja, jag är extremt petig både som säljare och köpare
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16