Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

maximum skrev 2010-09-11 15:20:42 följande:
    Mitt paket är fortf inte registrerat hos schenker. Ska jag vänta tills på måndag eller åka till inlämningsstället nu?
    Jag som numera är Schenkermotståndare har faktiskt råkat ut för detta också(utöver borttappat paket och dåligt bemötande)..Eftersom det är helg kan du inte göra mycket mer än vänta till måndag(sorteras inga paket då). Sen får du hålla tummarna att det dyker upp vid scanningen på sorteringsterminalen.
    Ombudet har troligen skickat iväg det utan att scanna det-vilket s k a göras inför kunden har jag lärt mig i efterhand.
    En annan gång när jag skulle få paket skickat till mig så tog det 2 dagar från att säljaren hade lämnat in det tills det syntes eftersom ombudet där la paketen på hög för att scanna innan ivägskickObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Torkan är härmed officiellt över

Kom hem från semestern idag och laddar nu upp 39 auktioner! Maken tyckte att jag var helt galen som på flyget hem i natt nöjt konstaterade att ikväll var det äntligen dags igen

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-11 21:07:27 följande:
    du har glömt skriva innermått på stövlarna
    Tack! Skyller på att mitt granskande öga är trött efter två timmars sömn i natt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-11 21:12:36 följande:
    ja gå och lägg dej vet jag Glad
    Det vågar jag ju inte nu..Får vackert vänta tills alla är uppe så att jag kan kolla en gång till- störande när jag har 1 kronas på många om det sen visar sig stå fel*perfektionist javisst*
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

4 köp-nu och 43 bud vaknade jag till idagSolig

Allra mest nöjd är jag med att ena damjackan har fått bud- visserligen superfin men det kan ju ändå vara svårt med vuxenkläder.

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Xgirl83 skrev 2010-09-12 10:27:31 följande:
    Vilken storlek på mailingbags använder ni er mest av?
    Jag använder både 25x33 och 15x23 lika mycket..
    Har precis tagit köp-nu på 200 nya bags så jag hoppas att jag klarar mig ett tag nu
    h80 skrev 2010-09-12 10:57:42 följande:
    blir de skrymmande?
    Nope inte på måtten men kan ju givetvis bli det på höjden
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-09-12 11:01:53 följande:
    funderade på måtten

packade precis i mina sista, så nu måste jag köpa flera :) 15x23, vad får man i dom? kläder i 68?
    jag får i större kläder än så.. Perfekta till en body eller liknande
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    SAJ skrev 2010-09-12 13:26:55 följande:
    Var köper ni dessa mailingbags?
    Jag köper lite överallt- Tradera, magasinglag och även tidigare på m-kylli men jag tycker att hennes fraktalternativ har blivit för dyra nu.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16