Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 16:06:09 följande:
    Hör ni- vad tror ni om Molos väpnarluvor..är det för sent att lägga ut de nu? Insåg att vi har galet många så några måste flyttaCool

Råkade dessutom klicka hem ännu en igårDrömmer
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    jättefin, jag klicka hem denna http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118375743
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-09-28 16:16:06 följande:
    Vi använder de hela hösten,vintern och framåt vårkanten. Perfekt med mössa och halsduk i ett,inga glipor heller.
    Sonen är väldigt varm av sig så han kan inte ha tjockare mössor på vintern.
    vi har aldrig ägt några förrens i år, men har också väldigt varma barn så jag tror de kommer funka hela vintern här med
  • Mamma till Simon
    MiniM3 skrev 2010-09-28 16:53:50 följande:
    Ja jag sa det bara så du inte trodde det var för en med mindre huvud eller vad man ska säga  Solig
    hade ingen aning om vilken ålder den passa till, men jag har barn i åldrarna 1, 3 och 6 så nån ska den väl passa
  • Mamma till Simon
    Puchiko skrev 2010-09-29 20:15:01 följande:
    Tror oxå på det sista, problemet är ju inte att jag inte har bubbelplast utan att jag inte har tiden att fixa det men som du säger kan väl säga att det får ta lång tid isf.
    NoelochJack skrev 2010-09-29 20:02:08 följande:
    Ni bor inte nära då? I så fall kan väl du åka dit och lämna det och hon kan väl betala en summa för besväret?
    Nej det är ju det som är lite skumt oxå, hon har köpt det för 225 kr och bor i Norrköping och jag bor i Malmö. Blir ju ett dyrt spel om man ska åka ända till Skåne för att köpa ett billigt Game Cube.
    hon såg kanske inte att det endast var avhämtning när hon budade, men då är det väl bättre att erkänna det och se om det går att lösa iaf
  • Mamma till Simon
    Puchiko skrev 2010-09-29 20:30:52 följande:
    känns inte så. Tyvärr!
    Tonarslisa skrev 2010-09-29 20:22:08 följande:
    Du har ingen annan som kan fixa det åt dig?
    Annars så lär det ta en hel vecka innan hon får sitt...
    Men meddela henne om det och se vad hon säger. Verkar hon orimlig bör du nog strunta i affären.
    Nej tyvärr har jag ingen som kan hjälpa mig. Har mailat henne och sagt det, får se vad hon säger.
    nä antagligen kör hon bara en fuling och vill ha det skickat till varje pris
  • Mamma till Simon
    emme 86 skrev 2010-09-30 08:47:46 följande:

Fick lämna negativt omdöme på en idag för att starta om auktionen.
    Han hade tryckt på köp nu och sedan skickat ett mail att han tryckt fel... han trodde att det var en nyare version än vad det var... Läser man inte igenom annonsen ordentligt innan man trycket på köp nu, det handlade ju om 800kr?
    Tråkigt iaf o ja hoppas att han inte lägger negativt på mig.

man behöver ju inte lämna neg. för att få avgifterna krediterade
  • Mamma till Simon
    emme 86 skrev 2010-09-30 08:56:34 följande:
    Inte det?
    När jag gick in på Hjälp-sidan så stog de att man skulle lämna neg, trodde inte det gick annars.... åh!
    Inom 30dagar kan du göra så här
    Kreditering av avgifter i kontaktformulär

Så här får du avgifter borttagna genom att fylla i kontaktformuläret till Traderas support: 

Starta om annonsen i Mitt Tradera. Klicka på "Hjälp" i huvudmenyn och välj fliken för "Kontakt". Välj ämnesområde "Avgifter och fakturor" och därefter "Kreditering - Utebliven betalning". Till kontaktformuläret Ange både det gamla och det nya objektsumret (annonsnumret).
Svar på tråden Traderatråden nr 16