Maj bebis skrev 2010-04-08 18:25:35 följande:
Lite hjälp här tack! Jag köpte en tröja på tradera, det stod använd två gånger och inga fläckar. Hem kommer en tröja som har flera fettfläckar, visserligen inte jätte synliga men dom finns ändå där och halsen på tröjan är jäääääätte vid. Jag mailade säljaren om detta och jag fick skicka tillbaks den men hon tänkte inte stå för frakten, men för att vara juste satte hon in 120 (tröjan kosta 106 och frakten 24) Jag skrev till henne att jag tycker hon borde stå för frakten då hon skrivit en felaktig objekbeskrivning men jag skrev också att det är inget att bråka om så vi kör väl på 120. tillbaks får jag svar, "gud vilket otrevligt svar, nu tänker inte jag vara juste jag sätter bara in pengar för tröjan" alltså tycker hon att jag ska stå för båda frakterna trots att hon gjort fel. Ska jag verkligen behöva det?? Hon skrev också lämna neg om du vill!
Skriver säljaren fel i sin objektbeskrivning (bäst att ha bild på det som bevis) så ska säljaren stå för frakten hem till dig plus returen och varan då. (154:- )
som jag förstås deras regler =) hoppas de löser sig