Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

JAG letar som en galning efter Lindex bruna fodrade galonbyxor i stl 86, finns inte existerar inte {#lang_emotions_throwup}

Inga bud idag alls sämre kan det inte gå {#lang_emotions_undecided} det regnar ju tillochmed, hallåååå{#lang_emotions_dreamer}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Måste skryta lite, fick en väldigt fint mail idag ang en sak jag sålt:

Idag hämtade jag ut paketet från dig och jag måste bara skicka ett mail och säga TACK!
    Kläderna är verkligen jätte fina och jag är såå nöjd! Roligt med en så seriös traderare!

Sånt här gör en alltid så glad, {#lang_emotions_sunny}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Har inte fått ett ända bud idag {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}

Sämsta dagen ever och imorgon är det avslut men men hoppas på massa ninjor imorgon {#lang_emotions_sunny}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    AochJsMamma skrev 2010-03-22 19:49:17 följande:
    Gaaahh bara minuter kvar på mina auktioner...att det alltid ska vara så nervöst när man har avslut!!!
    Usch ja, avslutet igår gick super {#lang_emotions_sunny}

Vågar man lägga ut galonkläder för 1 krona`?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Nicke Nyfiken skrev 2010-03-22 20:23:06 följande:
    Det var jag som vann Katvig galonisarna har inte sett nått vinnarmail än eller har jag missat nått?
    Nej nej har fullt upp just nu med auktioner men ska skicka så fort jag fått ut en ny omgång {#lang_emotions_sunny}
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    AnnaFreja skrev 2010-03-22 20:22:18 följande:
    Usch, jag förstår inte vad jag gör för fel med prolistern. Jag valde att ha 3 minuter mellan auktionerna när jag skulle lägga upp dem, med nu när jag går in på min sida så avslutas alla samma tid. Suck! Är det någon som har haft samma problem?
    Du kanske satte 3 sek?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    h80 skrev 2010-03-22 20:51:43 följande:
    Avslut vilken minut som helst................o det går dååååååligt
    vart går de dåligt {#lang_emotions_surprised} ser bra ut tycker jag dock

Vad tror ni om att lägga ut ett paket med två galonjackar och ett par matchande galonbyxor till samtliga jackor? {#lang_emotions_dreamer}
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16