Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic
    h80 skrev 2010-06-07 21:30:46 följande:
    Jag ska lägga ut en bodysuit som det står storlek 62 i, men den är stor som en 74, vilken kategori ska jag lägga den i?
    62/68 hade jag lagt den i
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Vad tycker ni om att sälja en soldräkt som endast använd med blöja cirka tre gånger
    ? Drömmer

Absolut no no?

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Hannah74 skrev 2010-06-13 20:43:02 följande:
    ja, du kan ju alltid chansa, men man får ju inte det och amnäls det så stängs den ju av.. Men om du menar om risken för att nåt äckel ska köpa den så har jag väldigt svårt att tro det.
    Haha nej, det var ont om sol för förra sommaren och sätt att det finns några som säljer sina. Man tycker det ska kvitta när man bara haft blöja med den Obestämd får funderar en stund på den
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Hannah74 skrev 2010-06-14 06:19:38 följande:
    Underkläder skulle jag aldrif sälja, men en solkyddsdress känns för mig helt annorlunda- även badkläder.

Lr oxå är det bara jag som tror att perversa äckel inte tycker badkläder och underkläder är samma sak.
    Jag funderar fortfarande på det, använd med blöja så fåtalgånger. Jag är inne i samma bana men får fundera på det Obestämd
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Virrpirr skrev 2010-06-14 08:22:46 följande:
    Köpte precis dina molnbyxor, har den tröjan redan hemma och tycker den Pop-kollektionen är sååå fin :)
    Eller hur är de underbara, letade som en galnin efter matchande tröja men lyckades inte innan dottern växte ur de Flört kommer skicka ut privat vinnarmail så for jag hinner
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Soldräkten funkade inte men men, man kan alltid prova Drömmer blir nog att skänka bort till någon istället.

Auktionerna går helt okej, snart kommit till 100 bud så bara 3 till så åker massa nya uppSolig

♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16