Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Oj oj vad mycket fint ni laddat upp dock kom jag nyss hem från Ullared och rätt mycket fattigare dock inköpt en massa saker som "behövdes" Drömmer

Mitt avslut gick rätt bra faktiskt kommer lägga ut mer imorgon så länge så får ni gärna kika in här: http://www.tradera.com/auktioner/MoloNord Solig

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

En sak förbluffar mig lite, de populära velourkläderna går riktigt dåligt hos mig Förvånad

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Fins Mamma skrev 2010-06-20 22:02:15 följande:
    kan du skicka med dhl?  borde få plats i en   M - Paket Medium (33 x 31 x 9) 2,0   52:- 
    (ord. pris: 125 kr)
    (t ex 10 vinylskivor eller ett par jeans och en handväska)
     så tänkte om jag skulle buda åt min lilla 1åring som jag ahr i min närhet ;)
    Självklart dock kommer jag nog ej skicka det samma dag som jag ser betalningen då jag har en liten bit bort till DHL och ej har bil tyvärrFlört har dock ingen anning om hur stora kartongerna är Rynkar på näsan
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Har avslut idag Förvånad många som ligger lågt tråkigt nog men man vet ju aldrig Solig

-Idag tog jag körkortet {#emotions_dlg.flower} som jag kämpat med det, är lyckligast i världen just nu!

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 19:07:28 följande:
    Gulle dejSolig
    MejaKiZnic skrev 2010-06-21 18:35:33 följande:
    Har avslut idag Förvånad många som ligger lågt tråkigt nog men man vet ju aldrig Solig

-Idag tog jag körkortet {#emotions_dlg.flower} som jag kämpat med det, är lyckligast i världen just nu!
    Stort GrattisSkål
    Tack Solig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    charmmiss skrev 2010-06-21 19:56:05 följande:
    stort grattis, vad roligt!!!
    Tack, tog min första runda innan. Riktigt skoj men nervöst Solig
    ♥мєℓιηa
  • MejaKiZnic
    charmmiss skrev 2010-06-21 22:57:31 följande:
    du vet väl om att det är först nu efter att du fått körkortet som du lär dig att köra, så kör försiktigt

jag är sugen på en snygg klänning till mig själv, har gått ner en del i vikt o behöver förnya garedroben lite. Så tipsa gärna något snyggt i st 36.
    Tack för tipsen Kyss och grattis till viktkämpandet, behöver verkligen ta tag i det men hittar ingen motivation Obestämd

www.tradera.com/SOMRIG-BLOMMIG-KLANNING-FRAN-GINA-TRICOT-KNAPPAR-FRAMTILL-auktion_301742_114417259
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Är helt förbluffad av mina auktioner, två stycken ligger så grymt lågt att jag börjar bli orolig. Rynkar på näsan visserligen går det bra för två men de andra trodde jag verkligen det skulle gå bra för Förvånad

♥мєℓιηα,
Svar på tråden Traderatråden nr 16