Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic
    www.tradera.com/auktioner/molonord

Tyst går urdåligt för mig, har aldrig varit med om en skaljacka som ligger på 1 krona Skrikandes håller på att få nervbrott :(
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 11:18:01 följande:
    Ninjade lite- var tvungen trots den tokhöga frakten..Söta kottar
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Så fin :)
    Viktorsmamma skrev 2010-09-14 10:49:58 följande:
    Vilken storlek bör jag ta på MOLO vantar & rånarluva till grabben som blir 2år i oktober???

är de små el. stora i storleken?
    Det är lite olika, min dotter som är två kan gott å väl ha 1-2 år men hade jag varit dig hade jag satsat på en storlek större på allt. Vantar små.
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Hej hej tänkte slänga ut både barnkläder, prylar och tjejkläder hur går det nu vid juletiden?

vågar man

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    charmmiss skrev 2010-11-17 22:09:25 följande:
    vi bråkar varje morgon om kläderna, det är bara strumpbyxor o klänning som gäller. Inte så kul nu när det är så kallt ute. Jag får i princip muta henne för att få på henne annat. Men det roliga är att så fort vi kommer hem så byter hon om till klänning, helt otroligt

väntar på dessa fynden, seg säljare.

www.tradera.com/jatte-sot-mossa-pojakr-4-6-ar...

www.tradera.com/jatte-sot-mossa-flickor-3-5-a...

mina tjejer kommer bli jättefina i dem, trots att den ena är för pojkar
    Så fint Solig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Maj bebis skrev 2010-11-22 13:41:38 följande:
    fortsättning på min lilla tvist med hon som köpt en dvd av mig utan att betala och nu försökt sälja den igen.
    Jag har nu fått negativt omdömme tillbaks och
    fick även detta trevliga mail:
    Förvånad vad är de för någon, blir mörkrädd

Nu har jag äntligen lagt ut lite nytt och mer kommer, alltid ute i sista-minut  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    AnnaFreja skrev 2010-11-23 09:36:14 följande:
    Är det värt att lägga ut lite auktioner tror ni? Min lill-bebis har verkligen växt. Har växt ur 2 storlekar på två månader. Så Traderalådan har svämmat över. :)

Vad ska man satsa på om man ska sälja tror ni? Är det bara nya grejer som julklappar eller funkar det med vanligt använt också?
    Klädpaket, jag tror det är lättast att sälja nya saker dock så går gubbens saker väldigt bra åtminstone hans jeans FörvånadSolig

Måste få tummarna bort från allt gottis och fixa auktioner  
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16