Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:24:34 följande:
    Men jisses-VEM sparar tags??
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte {#lang_emotions_dreamer}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2010-03-31 20:54:53 följande:
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte
    Vad tusan min dator bråkar lite med mig {#lang_emotions_dreamer}
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:38:58 följande:
    Jo jag började samla Molotags för skojs skull i en burk men efter att maken hittat min gömma och insett exakt hur många som var däri så slutade jag
    Thihi vilken rolig ide kan man inte göra en tapet av det eller en litet papperhus till barnen
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:24:34 följande:
    Men jisses-VEM sparar tags??
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte {#lang_emotions_dreamer}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2010-03-31 21:50:58 följande:
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte
    Vad tusan ursäkta men min dator mår inte bra, =) god natt!
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:51:26 följande:
    Jag menar egentligen all märkning, gillar det inte  men har inte klagat på ett litet namn men av någon anledning så våldför sig vissa på plaggen när de märker dem..
    VÄL namnad =) brukar endast namna på tvättlapparna =)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Mina auktioner är inget att skryta om ska nog sluta mer eller mindre med 1 krona om jag inte är ABSOLUT hundra att de går bra fast man vet aldrig {#lang_emotions_undecided}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Viktorsmamma skrev 2010-04-01 21:36:48 följande:
    Fyndade nu din kofta "molonord" måste ju kalla det de för min del, trist när man inte kommer upp i högre summor för din del då! www.tradera.com/Japan-Kofta-fran-Gina-Tricot-...
    Ska slänga ut en ny till men då blir det deremot högre utrop, alltid skoj att fynda mindre kul för mig men men {#lang_emotions_sunny}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Viktorsmamma skrev 2010-04-01 21:53:57 följande:
    betalar in under helgen, inväntar ett vinnarmail på en auktion jag vann igår som jag ännu inte fått. ska vänta på de så jag kan betala in alla betalningar samtidigt. Då de är långhelg spelar de heller ingen roll då paketen inte kommer förrän nångång nästa vecka som tidigast! Men jag mailar dig då bet. är gjord=)
    Det är lugnt ska bara ta det lugnt hela helgen så kommer inte posta förrän måndag förmiddag, måste njuta av lovet =)

http://www.tradera.com/-Pop-Polarn-Pyret-Po-p-Bondgardsklanning--auktion_302968_110249090

Provar igen =)
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg
Svar på tråden Traderatråden nr 16