Traderatråden nr 16
Måste få lie feedback på en situation som uppstått på den här jackan jag sålde igår
http://www.tradera.com/Pop-Po-p-Polarn-Var-host-jacka-Rod-stl-86-auktion_302796_130031273
Idag när jag packade jackan såg jag en liten svart prick på kragen (typ lika stor som man skulle ta en bläckpänna och trycka på ett papper, dvs milimeterstort) så jag mailade köparen direkt och meddelade det och skrev också at jag så klart kompenserar om det är nåt som inte går bort i tvätten eller om hon tycker det är väldigt störande, bara för att vara schysst (så klart)
Då får jag svaret att hon är besviken eftersom hon förväntade sig en jacka i nyskick. Så skrev hon att hon hör av sig när hon tittat på jackan och bedömt helhetsintrycket.
Allså jag skriver inte att jackan är i nyskick utan att den är i jättefint skick utan fläckar eller hål men jag skrev ju direkt i mailet att det fanns en svart prick på kragen..
Och vaddå helhetsintrycket? Det är pricken hon ska bedöma alt kolla om den går bort i tvätt! Jag har inget öppet köp på mina kläder annars.. Typiskt med en köpare med 14 omdömen Överreagerar jag?