• ominte

Traderatråden nr 16

Här har ni en människa ni kan spärra för gott!
    http://www.tradera.com/Mytradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=514205

Jag vann en auktion 7 mars och har mailat och ringt men inget svar. Hon fick ett neg av en annan häromdan med samma problem som mig och hon gav ett hämnomdöme Vilken människa!!
    Funderar på att lägga neg sista dagen efter 60 dar bara för att jävlas

• ominte
    Julia1234 skrev 2010-03-22 21:02:08 följande:
    Vart spärrar man? Det var så länge sen att jag inte kommer ihåg...
    Under SÄLJA / SÄLJVERKTYG och sen SPÄRRA så skriver du in alias.
  • ominte
    h80 skrev 2010-03-22 21:00:05 följande:
    inte meandi kläderna, de går ju för mindre än vad begagnade gjorde förra veckan...........fast att de är helt nya
    Du har jättemycket dint ute!
    Jag har siktat in mig på en grej som går ut om några dagar
  • ominte

GAAAAAAH vad arg jag är på sambon
    JAg fyndade en vit odd molly-tunika på second hand häromdagen för 80 SPÄNN!!!!!! LA den i tvättmaskinen och när jag kom hem har sambon tvättat SVARTA kläder tillsammans med den i 40 GRADER
    3  stora hål på ena armen och ett på ena sidan under bröstet

Den hade jag tänkt sälja vidare sedan på tradera Jaja, bara att vara glad över att jag itne la 2000 spänn på den, då hade han fått gå till afärrn och köpt en ny omgående.

• ominte
    Ellan 76 skrev 2010-03-23 12:34:03 följande:
    Ominte: Men oj så retligt. han hade missat att där redan låg nåt i maskinen?
    Precis
  • ominte
    h80 skrev 2010-03-24 17:44:56 följande:
    Är det dumt att lägga ut auktioner nu? Bättre att vänta med avslut till bb/lön??Sugen på att lägga ut mer. Skaljackor o ws. te.x.
    Jag har 10 st som jag har avslut på söndag. Det är ju lön imorgon
  • ominte
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-24 20:00:19 följande:
    alltså jag tycker verkligen inte söndagar är bättre än andra dagar-det är ju så många fina plagg ute då ock därmet större konkurrens. Jag funderar aldrig om det är lämpligt lägg ut el ej och det har gått alldeles strålande även med ett avslut kl 10 en tisdag fm.... . Tycker det är andra faktorer som avgör---ren tur bara eller slumpen. Dock dumt lägga ut runt jul o i janauri då folk alltid har lite pengar.
    Mja, fast jag tror att kvällar ändå är bättre då folk är lediga och sitter framför datorn. På dagtid har man kanske möten inbokade eller kanske inte ens har tillgång till dator på sitt jobb!

JAg personligen har svårt att hålla reda på när auktioner avslutas på dagitd när jag sitter på jobbet pga att jag sitter vid telefon och är ofta upptagen. KAn ju inte sitta och ninja samtidiggt som jag pratar med kunder

Vilken dag det är avslut tror jag inte heller spelar någon roll men man kanske ska undvika storhelger när folk ofta är borta.
  • ominte

Händer det förresten ofta att folk vinner flera auktioner som innebär samfrakt?
    Jag har sålt ett tag nu och det har kanske hänt 2 gånger att jag behövt samfrakta..
    Men frakten skriver jag ut i ALLA auktioner så folk ska veta vad det kostar. Väger plaggen samtiigt som jag laddar prolistern!

• ominte
    h80 skrev 2010-03-24 20:36:32 följande:
    men det behöver du väl inte packa för att se. Jag viker ihop kläderna så som de ska ligga i påsen inna  jag väger. Nu har man gjort det så ofta så jag vet vad det mesta kostar att skicka utan att väga det.
    Iofs så vet man ju inte vilka auktioner någon kommer att vinna. Kan ju bli 2 plagg som blir icke skrymmande eller 5 plagg som blir skrymmande.
Svar på tråden Traderatråden nr 16