• ominte

Traderatråden nr 16

Åhhhh vill sååå gärna ha en grej som går ut om typ 45 min men jag oooorkar bara inte hålla mig vaken och ninja. Är helt slut Men jag måste ha den, vad gör man

• ominte
    x karin76 skrev 2010-04-08 20:45:30 följande:
    Samma här! Fast jag märker bara ytterkläderna och någon enstaka ziptröja. Resten är omärkta, de tar ju inte av kläderna annat än i undantagsfall. Och om de tar av byxor osv så lägger de dem i deras blöjlåda, så de håller bra koll på kläderna tycker jag. Skorna märker jag med en bit frystejp på insidan som jag skriver på.
    Frystejp säger du? Hur får du den att sitta kvar på insidan av skon? Nöts det inte bort?
  • ominte
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 21:32:50 följande:
    HEJ Ni som vill veta INboxa mig så går det fortare att Besvara alla som ville veta.**Går tillbaka till LYXFÄLLAN nu, som visas på tv:n**så är de ngn som inboxat mig så svarar jag efter programmet
    Skriv här i tråden istället!!!!!!
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-04-08 07:24:40 följande:
    Lägg ett galet högt bud och håll tummarna.. Vinner du den DYRT får du sälja 1-2 saker extra nästa vecka för att få den att kännas billigare.. Vann du den förresten?
    Japp jag vann Ingen annan la bud så jag fick den ganska billigt ändå
  • ominte
    Yosa skrev 2010-04-09 20:43:50 följande:
    Jag laddade ner prolistern igår och har börjat jobba med det ikväll. Men en fråga: Hur gör jag när jag sen vill släppa iväg/ut en auktion? Gör man det en och en i sin lista så man kan ha några minuter emellan?
    När du är klar med alla auktioner trycker du på knappen längst upp som heter ladda upp lista. Då kommer det upp ett litet fönster där du loggar in på ditt traderakonto. Sen följer du bara instruktionerna
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-04-09 19:27:34 följande:
    Fick svar nu och en liten kompensation.. Hon hade råkat missa dem av diverse omständigheter, så nu är det ur världen. Fint!
    Såg nu att du hade handlat av den säljaren som vägrar svara på mina mail och svarar inte på telefonen för att genomföra affären. Jag kommer negga henne i sista sekund, hennes övriga omdömen är inte alls särskilt lysande heller...
    Idiot är vad hon är!
  • ominte
    Yosa skrev 2010-04-09 20:51:11 följande:
    Okey! Tack för ditt svar! men jag behöver inte få ut alla på en enda gång va? Man kan välja lite olika tidsintervall?
    Japp när du har loggat in dig får du upp en ruta där du kan välja tidsintervall. Glöm bara inte att det är sekunder du måste välja mellan auktionerna
  • ominte

Mina går hyfsat.. Avslut på måndag och tisdag. Är iaf nöjd med de priser som vissa av grejerna ligger på just nu..en del går inte alls bra men de braiga uppväger de dåliga

• ominte
    snappi81 skrev 2010-04-09 21:54:47 följande:
    Ibland verkar folk inte ha nån koll alls. Jag sålde ett påslakan set till vagn för ett tag sen och jag tror jag betalade max 99kr för detta, fick 170kr!!! Helt galet men jag tackar och bugar!
    Det kanske är slut när man vill köpa det billigt själv Då får man ge några kronor extra på tradera istället..
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-04-09 22:12:50 följande:
    Ja man tänker ju efter en extra gång kanske innan man handlar där igen...
    JAg har spärrat henne
Svar på tråden Traderatråden nr 16