-
Vilket fyndPumanprinsen skrev 2010-03-31 14:14:03 följande:www.tradera.com/troja-benetton-molo-bodysuit-...Tips! från samma säljare
-
YESS!!! Nu är det negativa omdömet borta Funderar på att skriva nåt riktigt surt och elakt mail om att hon åtminstonne kunde be om ursäkt och att jag kommer späära henne samt varna andra (dvs er ) från att köpa hos henne. Och så ska jag spärra fanskapet
-
Köpt är köpt, hon får sälja den vidare eller spara den tills hennes barn blir störremovie skrev 2010-03-31 17:20:33 följande:Behöver er hjälp!Fick ett mail från en som vunnit en auktion utav mig. Hon skriver att hon budat på fel storlek och skäms jätte mycket. Vill häva köpet. Det är en jacka i stl 80 men hon skulle ha 74. Den gick ganska högt och hon har lagt budet i slutet. Hur gör jag. Ska jag behöva ta hennes misstag och låta henne häva köpet eller finns det några regler? Hur hade ni gjort?Tacksam för hjälp
Om du VILL kan du ju häva det men orka lägga ut den igen liksom.. -
Så himla fin! Hade velat ha en sån men det är ju inget man kan ha till dagis iom att den inte är vattentät..StaffenAssar skrev 2010-03-31 16:18:31 följande:Vill bara tipsa om superfin jacka www.tradera.com/Polarn-O-Pyret-jacka- auktion_302818_109773322 Vi har redan både en blå och en röd i den stl, så jag kan tyvärr inte rättfärdiga att köpa denna ens för mig själv, annars hade den fått flytta hit omedelbums
-
Ahh verkligen! Hade också utkik på den tidigareViktorsmamma skrev 2010-03-31 19:25:17 följande:www.tradera.com/Bla-hood-luvtroja-troja-fran-...super fynd. =) nypris 399kr=)
Hur är NS i storlekarna? Har aldrig ägt ett sånt plagg. -
Exempel på nåt man INTE ska buda på när det inte står nåt i auktionsbeskrivningen Så länge man inte är intresserad av fläckiga kläder alltså
-
-
Hon har väl sparat den och satt fast den för att det ska se bra utSmultronhjärta skrev 2010-03-31 20:19:39 följande:Varför i hela friden är det lapp på pyjamasen?www.tradera.com/POP-Pyjamas-stl-92-auktion_30...
-
Grr sur jag blir att jag kollade på tv, missade ju det här fyndet
http://www.tradera.com/Meandi-me-i-frottétunika-stl-86-92-auktion_302968_109441073 -
Jag märker nästan aldrig dotterns kläder, bara jackor och sånt som personalen MÅSTE veta vems det är så att dottern slipper gå ut utan jacka Tröjor och sånt märker jag aldrig. Fast personalen tycker man ska märka strumpr och allting.. Jag bryr mig inte om någon enstaka stumpa försvinner. Hade det varit ett stort problem hade jag givetvis tagit tag i problemet.
Har däremot inga problem med att köpa namnade kläder, vad spelar det för roll liksom? Dottern har flera plagg köpta på tradera som det står Axel eller Carl på och som jag inte vill göra ännu fulare genom att stryka över Men det stör mig inte att det står nåt annat barns namn.