Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Bobbenn skrev 2010-03-26 10:38:17 följande:
    Jag tror många som köper på tradera tänker som mig. Det SKA vara billigt där annars kan man lika gärna köpa nytt.Dåligt för oss såklart
    njaee, jag tror att många tänker så, men många tänker nog oxå att de vill få tag på ett älskat plagg som barnen vuxit ur i större stl, eller nåt de aldrig köpte o har ångrat eller nåt print som är svårt att få tag på
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-26 20:11:47 följande:
    Tänkte lägga ut lite ikväll, men vilken dag ska man ha avslut? Kanske dumt med mitt i påskhelgen, vad tror ni om tisdag? (nästa tisdag alltså)
    jag hade tänkt lägga ut lit ejackor ikväll, men väntar nån/några dagar pga påsken Men tisdagen efter bör funka
  • AochJsMamma
    Jontesfru skrev 2010-03-26 21:43:52 följande:
    har köpt en jättefin jacka på polarn. 2010 årsmodell av skaljacka. Nu har jag sett en jacka från villervalla som jag bara måste ha till lillkillen. Vad ska man begära för den? den är alltså oanvänd o borde väl använda den....
    menar du att du ska sälja en ny POP skaljacka o haen villervalla istället???? Nää, det hade ja absolut inte gjort!! Jag har båda (villervallan ligge rute på T nu) och de går inte att jämföra!! Du får se till mer än utseende, pop:en är ju vind o vattentät, andas etc, villervalla jackan är bara en fin jacka liksom, inga funktioner. Behåll hellre POPen o köp villervallan oxå.
  • AochJsMamma

Hur öppnar jag upp en aktiv auktion så att en köpare från Finland kan buda? Har mailat supporten men det kan ju dröja innan de svarar..finns det något jag kan göra själv?

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-03-27 11:34:47 följande:
    har någon budat på den?
    ja, så ändringsknappen så att säga är borta
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-27 12:09:31 följande:
    då kan du inte göra något, tradera måste göra det
    aha, ok. Har mailat Tradera, får hoppas att de fixar det innan avslut, trist om inte köparen kan buda liksom... har akdrig tänkt på det där med ednast sverige etc innan, får komma ihåg att ändra det till nästa gäng som ska ut.
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-27 12:34:23 följande:
    har också råkat ute för det, men de var snabba på att ordna det. Tog bara nån timme.
    låter bra, men nu är det ju helg..men de kanske jobbar då med? {#lang_emotions_undecided} Jaja..time will tell
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-03-27 13:00:39 följande:
    Fick svar från supporten i ett annat ärende i förmiddags, så nog jobbar de..
    x karin76 skrev 2010-03-27 13:00:17 följande:
    Tradera brukar vara rätt snabba på att ändra, tar oftast 10-12 timmar (om man tycker det är ok snabbt..).
    LÅter ju kanon!!! Håller tummarna att de är lika snabba här då.

Förresten, Smultron!!! Vår gemensamma auktion vi bägge skulle ninja...kollade precis vad den är upp i..ITS ALL YOURS! SÅ gärna vill jag inte ha den..
  • AochJsMamma
    ominte skrev 2010-03-28 19:34:52 följande:
    Gud vad arg jag är Och ledsen! Loggade in idag på tradden och har fått ett negativt omdöme för första gången Kravet från säljaren var att få betalt inom 3 dagar och jag betalade inom 3 (på den tredje dagen för att vara exakt) och så får man neg!!!??Åhh är aååå arg att jag redan gav henne positivt för jag skulle vilja hämnas.GRRRRRRRRRRRR Hur får man henne att ta tillbaka det
    men FY vad dåligt! Snälla snälla länka, henne vill jag aldrig handla av!
Svar på tråden Traderatråden nr 16