Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-03-23 19:24:09 följande:
    Ja det är obegripligt emellanåt.. Budade lite grann på ett par shorts i stl 86 i morse, men de gick nästan för nypris. Ett par HM-shorts...! Hujjj...
    hihi ja det är precis som att allt har vänt..men får mer för Gekås o Lindex saker än för Molo o småfolk..typ
    h80 skrev 2010-03-23 19:14:51 följande:
    min mednu har jag avskut om en timme o jag är nog faktiskt rätt så nöjd med buden redan
    jag har oxå snart avslut..men väldigt blandat resultat... ninjar ingen det förbannade regnstället ska jag fasen sluta tradera!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

FAAAN för mitt regnställ..varför ligger det så lågt?? Avslut om 5 minuter nu ju.. {#lang_emotions_cry}

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-23 21:30:59 följande:
    Ja och sen lite strösocker innan jag stänger mailingbagen
  • AochJsMamma
    Yosa skrev 2010-03-24 12:20:14 följande:
    Har helt nya sandaler att lägga ut...Tror ni det är hög tid eller bör man vänta något närmare sommaren? Har folk börjat tänka på sånt än?
    jag har ett gäng nya Kavat sandaler som ska ut, samt Pax sandaler men tänkte vänta ett tag faktiskt. Tror d egår högre lite längre fram. Nu letar folk fortfarande vårskor.
  • AochJsMamma

Ojoj det var inte illa Smultron! 570 spänn! Men jag förstår dem faktiskt, den är ju superfin.. Bara att gratuelera!

Jag måste få ut lite mer på T, nästa grej blir skaljackorna, en blå o en röd i nyskick. Vad ska jag sätta för köp nu tycker ni?

En Molo grön vårjacka helt ny med lappen kvar..minns inte vad den heter. Vågar man en 1 kr på den?

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-26 07:46:23 följande:
    Grön vårjacka borde du verkligen våga 1 kr på..Jag sålde en igår för ok priswww.tradera.com/Molo-var-jacka-anorak-stl-92-...
    det är precis den jag har, fast i modellen som är en jacka (inte anorak). Men samma färger etc... Då kör vi på 1 kr! Svårt med köp nu på en sån...vad hade du?
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-26 07:49:11 följande:
    Jag hade 299:-
    hmm...känns liiite lågt med tanke på att den är ny, nypris var 699 tror jag? Å andra sidan vill jag ha den såld... {#lang_emotions_undecided}
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-26 07:53:23 följande:
    Min var ju i nyskick..Som sprillans hade jag satt 419 tror jag,iofs så lär ngn ändå spräcka det så..
    ja det är ju det...ibland känns det som att man lika gärna kan skita i att sätta köp nu.. men jag sätter 1 kr utrop o 399 köp nu, så får vi väl se vart den landar.

Tror ni Molo softshells går bra på T? Blir nog att lägga ut en i varje fall ikväll, den gröna molo vårjackan, en On the peak softshell och två POP skaljackor. Skönt att bli av med lite känner jag... de flesta lurvarna jag skulle sälja sålde jag på Blocket, skönt att slippa T kostnaderna..
  • AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 09:53:47 följande:
    Jo det är nog det. Blir väl så att man får hålla sig mer och mer till reor själv då för då spelar det ju inte så stor roll om man inte får så mycket för kläderna sen.En Ida T solskyddsdräkt, helt ny, när är det läge att lägga upp den?? För tidigt nu eller??
    för tidigt tycker jag, folk har fullt upp med att köp avårkläder nu när våren kommer tror jag!
  • AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 10:36:21 följande:
    Oki då håller jag på den ett tag till. Kan ju njuta av att titta på den nu när jag insåg att den var för liten Så fina ju
    underbara! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Traderatråden nr 16