Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

nikki2006 skrev 2010-03-20 18:14:36 följande:
    tradera går inte så bra rent allmänt tycker jag nuförtiden. Om man jämnför med för ett år sen så fick man dubbelt så mycket för saker än nu, märke jag säljer är mest molo, småfolk, meandi alla dessa går mycket sämre nu. Tom nova star som folk varit helt galna i har börjat gå sämre, detta och sen då höjda priser från tradera gör att det inte är lika roligt längre. Tydligen skall man vara köpare på tradera nu inte säljare
    Håller verkligen med! Förr gick ju beggade Molo för typ 150 spänn, medan nya idag kan gå för typ 120.. Ingen logik alls. o sjukt trist. Sen att lägga T:s priser på det, gör ju att man smått tappar sugen.

Godkväll i tråden förresten! kul med ny tråd! {#lang_emotions_sunny}
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-03-20 09:40:20 följande:
    vill så gärna ha detta mönster fast på en ws var ska jag leta?
    såm sålde jag i höstas! testa att annonser på POPs köp o sälj.
  • AochJsMamma
    lindis79 skrev 2010-03-20 10:50:13 följande:
    Jag såg att ni pratade om fleecefodrade kläder igår, mitt regnställ ligger kvar på 1 krona. Jag har tom missat at skriva regnkläder...Känns mindre roligt.
    trist...mitt är fortfarande kvar på 138 spänn...känns INTE kul! {#lang_emotions_yell} Vad gör du Smultronhjärta för att dina auktioner ska gå så bra?! behöver nog gå en auktions-kurs hos dig..
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2010-03-20 14:57:34 följande:
    ajdå.. Om det hade varit 86 och killfärg hade jag behövt det...  Du hittar säkert nån som vill ha det =D
    men oj då, jag vet att det finns ett superfint regnställ som är fleece fodrat på Tradera.... {#lang_emotions_dreamer} ljusblått o svart... {#lang_emotions_wink}
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-20 19:30:50 följande:
    God kväll-visst blev den fin
    japp!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-20 19:40:09 följande:
    Jag behöver nog den där kursen minst lika bra- en del auktioner inför imorgon ligger äckligt lågt! En overall för 15 spänn känns ju sådärEller väpnarluvorna..har inte folk fattat hur bra dessa mössor är?
    va, 15 spänn?? hoppas nån ninjar, alltid bra att ha inför eventuella syskon om inte annat {#lang_emotions_innocent} Det där med väpnarluvorna är oxå skumt, de gick ju skyhögt förrut! Köpte ju på mig ett gäng på salgen som ligger här hemma, hade hoppats på att de kunde ge några slantar men kanske ska sy om dom á la Buttelina istället om de går såpass långt..  Fast tyget kankse inte räcker till... {#lang_emotions_undecided}
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-20 19:46:17 följande:
    Ja vilket spel det här med Tradera är*suck*...börjar fundera på om det är mina bilder som är dåliga..Och Butte har sytt sina mössor utav linnen så det kan nog bli liiiite tight
    jo, jag veeeet..men tänkte att det kanske går *önsketänkande* Äsch, får väl trycka på Alex luvorna, han hatar dem, men kanske ändrar sig, vem vet
  • AochJsMamma

Förresten, minns ni meToo regnoverallen jag lade in en bild på? Var nog ett bra beslut att lägga in den med 1 kr utrop, den är uppe i 430 spänn nu {#lang_emotions_tongue_out}.

• AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-20 22:27:22 följande:
    jag har inte köpt, men funderat på det så jag har kollat en del. Tror att många har köpt i USA, där är de mycket billigare
    Pink Muffin skrev 2010-03-20 22:23:14 följande:
    Nån som köpt Converse på T? Blir ju lite frågande när det är en massa neewbies som har 10-20 annonser vardera med nya Converse...
    många är fake tyvärr, säljs i asien (har själv sneglat på dem när jag varit där).
Svar på tråden Traderatråden nr 16