Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Avslut ikväll, med helt ok resultat..de som ligger på tok för lågt har nån dag eller så på sig att gå upp, annars blir jag SÅ besviken...vet faktiskt inte om jag vågar fortsätta med 1kr utrop snart...

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-22 18:03:11 följande:
    Har också avlsut ikväll, det går inte bra :(
    Hoppas att det lurar ninjor för oss båda!!

Trist med WS:n...maila o förklara, jag har varit  med om samma o e ju allergisk mot noppiga plagg o spruckna reflexer..sålde min med en gång, fick mer i slutändan komiskt nog..
  • AochJsMamma
    Bobbenn skrev 2010-03-22 18:16:54 följande:
    Det går att se skatten på nätet om man vill redan idag
    japp, kollade nyss *Glad!*
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-22 18:31:33 följande:
    har kolla på en av dina :)
    nice!
  • AochJsMamma
    kg8 skrev 2010-03-22 18:29:35 följande:
    Hej. Jag måste få fråga er en sak, ni som verkar vara experter . Jag handlar sällan på Tradera men har börjat kika mer o mer där. Förra veckan köpte jag ett silikonfodral till en I-phone, väger ingenting men ändå var frakten ställd till 49:-Jag tänkte inte så mycket på detta förrens paketet kom idag, ett vanligt kuvert med två vanliga fem kronors frimärken på.Jag känner mig lite lurad som betalade så mycket för frakten, är jag lurad?
    vet vem du menar, han gör så... trist men sant
  • AochJsMamma

Gaaahh bara minuter kvar på mina auktioner...att det alltid ska vara så nervöst när man har avslut!!!

• AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-22 19:56:18 följande:
    Såg att det var nån som skrev nåt om att inte ha 1 kr utrop på ett tag. Vet inte heller om jag vågar det. Tycker det går så sakta uppåt och de blir många som det blir halvdåligt resultat på tycker jag.
    det var nog jag...efter kvällens avslut har jag betsämt mig, Tradera har blivit för osäkert för att jag ska våg aha 1 kr utrop... 
  • AochJsMamma

Avslut ikväll!!! regnoverallen går galet bra, men det FIIINA ljusblå/svarta fleecefodrade regnstället DÅLIGT... Jag fattar verkligen inte, det finns ingen logik längre! Jag menar, ett helt nytt regnställ borde ligga högre än 200 spänn när nypris är 500?? Det är ju helt nytt med lappen kvar.. Usch blir helt depp..

• AochJsMamma
    Mamma till Simon skrev 2010-03-23 17:51:47 följande:
    Tack för tipset! Nu är den min till fynd pris
    superfynd!! O SÅ fin!
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-03-23 19:00:42 följande:
    Tyvärr tycker jag ofta man säljer nya saker till en bråkdel av nypriset.. Beror nog på att utbudet är så stort. Senast i helgen sålde jag en Katvigbody som kostar runt 179-229.. helt ny, för 80 kr. Har tidigare sålt ett par i nyskick för 40 och 60 kr... Men man kan ju fynda i stället. Det kostar inget att ändra, men du får betala osåltavgift på den högsta summan som auktionen haft. Dvs, om du först har utrop 10 kr, sen ändrar till utrop 1 kr, så får du fortfarande betala osåltavgift om du inte säljer varan, även om du bytt till 1 kr i utrop.
    fast komiskt nog så slutar ALLTID mina span högt, sällan jag lyckas fynda! O ang nytt med lappen kvar så sålde ju Smultron så sent som förra veckan ett fodrat regset för 480 spänn...
Svar på tråden Traderatråden nr 16