Prodin skrev 2010-10-06 12:13:31 följande:
FAN!
Min traderakarriär kommer bli KORT!!!
Sålde en skitfin Ralp Lauren tröja på köp nu igår. Skulle kolla frakt idag och höra av mig. I morse nær jag skulle packa den ser jag att den släppt i en söm i ett hörn. Fan. Mejlade köparen med bilder och beklagade som tusan, och sa att h*n gärna får den men får betala frakten bara (det är förmodligen busenkelt att fixa med nål och tråd), men jag har inte fårr något svar.
Det blir säkert ett negativt omdöme, och jag är purfärsk så jag har bara tre omdömen hittills. Det är svårt att sälja redan nu... Fanfanfan!
Sen sålde jag för en vecka sedan ett oanvänt fleeceset från Cubus för fantastiska 1kr plus frakt. Men jag har inte hört något från köparen, och inte fått några pengar än. Det står tre dagar i vinnarmejlet.
De som jag har köpt av har fått betalt samma dag som jag fått konotuppgifter. Jag har gett positiva omdömen med en gång jag fått varorna, men jag har inte fått några omdömen tillbaka (mer än tre då...).
Jag vill liksom bara rensa garderoberna och låta nån annan få glädje av fina barnkläder till lite pengar, istället för att slänga. Tar 1 kr utrop för allt, lägsta frakt och ingen emballageavgift eller dyl. Det är helt klart inte värt The Effort!
Blä! Nu ska jag tröstshoppa i stället!!
Misströsta inte. Köparen kommer säkert höra av sig och förstå. Jag har aldrig fått något surt svart och jag kan säga att jag OFTA missar saker som jag upptäcker när jag packar och brukar alltid erbjuda att de får varan gratis eller till reducerat pris el dyl. Samtliga har varit supertacksamma och gett jättebra omdömen för att jag har varit ärlig och trevlig!