-
Jag har provat en sån för många år sen och på mig funkade det inte. Det var inte just detta märke utan ett annat som fanns att köpa på åhléns elleer HM för typ 15 år sen. Har man tunn hårvöxt kan det säkert funka men inte på oss med stålstrånPuchiko skrev 2010-10-03 00:01:13 följande:www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119432766 tror vi på detta?
-
Puchiko skrev 2010-10-03 13:03:22 följande:Jag brukar kolla på antal negativa omdömen och vad som skrivs i dessa.
Samma här. Jag bedömer från situation till situation. Är det nån dyr overall eller skor för över 500 kr så vill jag handla fr¨ån nån med positiva omdömen och som helst inte har något rött alls. Man kollar ju vad som står i omdömena, är det ljusgrönt på alla´så bemödar jag mig inte..
-
Måste fråga..
En tjej vann en auktion av mig den 20:e sept och jag skrev i auktionerna att det var helt okej att vänta till lön med att betala eftersom jag åker på semester och inte kan skicka paketet förränn den 8:e oktober.
Jag hörde inget ifrån henne och ingen betalning så jag mailade henne i måndags den 27:e och ville kolla så att hon fått vinstmailet. Hon bad som hemskt mycket om ursäkt och att hon var ny på tradera (suck) men att hon skulle betala omgående. Jag svarade att det var ingen fara, bara jag vet att betalning är på väg och att du fortfarande vill köpa skorna. Fick inget svar på det och inte heller någon betalning än.
Har jag misstolkat hennes mail? Jag räknade med att hon skulle betala direkt oavsett, men eftersom pengarna inte kommit in på mitt konto än blir jag fundersam. Ska jag skicka en fråga igen? Hur skulle ni ha gjort?
Jag vill gärna sälja skorna nu så fort som möjligt eftersom det är säsong.. -
Precis den jaannat82 skrev 2010-10-03 13:47:30 följande:Har nån gammal från HM tror jag. Typ som en fin sandpappersbit, dubbelvikt som man trär på handen.
På mig funkar det helt ok, men har knappt några hårstrån och de som finns är väldigt tunna så det kan ju vara därför. -
Nääää låter lite väl dramatiskt? Är det batterisladden eller usb-sladden du tappat?Pixxi skrev 2010-10-03 13:48:09 följande:Åh... Bryter ihop, Har strykt, kämpat o tagit fina kort och fixat i flera timmar. Nu hittar jag inte sladden till kameran. Bara att börja om och köpa en ny kamera.
-
Jag fick typ en hundring för mina nya, inte ens detUnderbara ungar skrev 2010-10-03 13:38:00 följande:
Fick 145 kr för ett par i stor sett nya Me&I hängselbyxor i stl 74/80. Bruna med vita prickar. Känner att jag är nöjd med det. Har spanat runt lite på T o sett att de går för betydligt mindre.
Tycker överlag att budandet går seeeegt och man får knappt något för grejerna. Otippade saker som Bamse, Hello Kitty och HM mama kan man få massor för?? Skumt...
Jag tycker att det mesta gick bra till slutet på september, jag är mycket nöjd ialla fall Men säljer mest vuxenkläder och skor. Barnkläder tycker jag går trögt om det inte är nåt riktigt eftertraktat. -
Har ni inga fler usb-sladdar? Är det en sån standardsladd? Vi har typ 5-6 st liggande här hemma. Man får ju med bland annat med nordea-dosan till internetbanken. Annars kostar de typ 20 spänn.Pixxi skrev 2010-10-03 13:54:18 följande:Det är USB sladden. Man kan ju använda minneskortsläsare, så en sån kan man ju köpa också. Känns bara lite trögt nu när man har lagt ner så mycket tid
-
Kan du länka?carbe skrev 2010-10-03 13:59:50 följande:Blev inget bud ändå- dottern ville inte ha det...men ang omdömen så kan jag ta att vissa har några neg omdömen, men såå många tyckte jag var misstänksamt- spec om man ska köpa nåt för ca 7-800 kr. Läste igenom några och det var paket som inte kommit fram mm. Men eftersom jag är hyfsat ny så har jag inte riktigt lärt mig vad som är normalt/ok än. Tack för att ni svarade.....
-
Sant.. tack!Tonarslisa skrev 2010-10-03 13:57:57 följande:Ja, du får inga pengar förrän på måndag. Hör av dig på tisdagen.
-
Personligen har jag varit med om alldeles för mycket med nybörjare för att våga chansa när det gäller så mycket pengar.star67 skrev 2010-10-03 16:16:15 följande:hur mycket man betalar för en sånt set i fin skick i stl 80?? tror ni folk betalar 600 kr när säljare är ny på tradera?? isf hur mycket ska man max betala tycker ni ??? www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119417392
Jag hade nog gett en 350-400 för setet som MAX