Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

finns det nån kampanj nu?

★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • AochJsMamma

Blir lite trött.. är en som har budat på en av mina auktioner och leder den, hon mailade nu o sa att hon har ångrat sig o vill att jag ska maila Tradera o säga att det är ok att hennes bud tas bort då hon ångrat sig.. hallå eller?!? Så kan man väl inte göra?? Jag blir ju lidande för att hon ångrar sig, förhoppningsvis budar ngn över henne men om inte annat så får hon väl sälja den vidare själv??? Eller tänker jag helt fel??

• AochJsMamma
    Carmen1 skrev 2011-09-17 20:11:21 följande:
    Du tänker helt rätt! Alla bud är ju bindande! Skulle hon ha tänkt på innan!
    tack! Kände mig lite hård, men blir så irreterad...
  • AochJsMamma
    Pixxi skrev 2011-09-18 10:37:43 följande:
    Jag tycker att mina auktioner står så still. Jag har bara bud på 17 av  36,  1kr auktioner.
    En går sjukt bra, men sen står det still.

mina går också segt, inte direkt dåligt (med vissa undantag) men det händer liksom inte så mycket..tycker det brukar trilla in bud titt som tätt annars.. avslut ikväll, får väl se om det ändras under kvällen. Hade fem dagar denna gången (första gången jag har det), kanske var dumt..?
  • AochJsMamma
    annie dark skrev 2011-09-18 10:52:31 följande:
    Ska lägga ut helt nya pop ytterkläder, lapparna kvar och nypris 995 resp 795. Ska jag sätta 1 krona i utrop? Tips om köp nu pris?

beror på vad det är? Jag tycker att vinterkläder går bättre än skalkläder just nu..
  • AochJsMamma

Har avslut på en sak idag o det går väl sådär... har en Pro som ska ut ikväll tänkte jag men blir lite osäker nu på om jag verkligen ska våga mig på 1 kr?? Hur gör ni?? Och vinterskor, har ni sålt tex Viking, Kavat Defender etc? Har det gått bra??

• AochJsMamma

Backi, tycker oxå det går segt på T, har också avslut ikväll.. Bl a fina turkosa vonteroverallen som visserligen ligger ok i pris, men inte i närheten av vad den skulöe ha legat på förr. Hoppas också på ninjor!!

• AochJsMamma

Totalt sett e jag nöjd, sålde för ca 2500 ikväll, men man märker ju att andrahandsvärdet minskat överlag.. Iaf på sånt jag säljer.

• AochJsMamma

Håller med Anette till fullo, tror för övrigt inte att du förstått korrekt Miljarden, Anette har inte satt ett pris högre än nypris utan högre än ett visst reapris. Vissa rear på 30%, vissa hela 50%, o nån stackars affär kanske ska klappa igen och därför säljer ut det sista för 70%... ska Anette då anpasssa sitt pris efter det också? Nä, jag hade gjort precis samma sak: sålt för det som man minst kan tänka sig att släpppa den för, inte priset på rea i butik..

• AochJsMamma

Scruffy: personligen hade jag aldrig 'jagat' någon med sms för 57 spänn faktiskt. Lägg ut igen o be om kreditering,

Backi: jag la ut på t häromdagen för första ggn på länge nu. Går saaaakta framåt men då är det5 dagar till avslut så mktkanhända. Körde högt utrop på baby molo men 1 kr på säkra kort, de ligger dock skrämmande lågt så hoppas det rasar in lite mer bud på pop skaljackorna o ws:n....

• AochJsMamma

Är det bara mig det strular lite för ikväll? Lagt upp några annonser men får ju testa typ 15 gånger innan jag får in bilden i varje annons, vääääldigt irreterande...

• AochJsMamma

Personligen har jag fått mkt bättre betalt på T än FB, i vart fall vad gäller ytterkläder. Ex en skaloverall i nyskick, osåld på 400 inkl frakt på FB- såldes för 550 kr plus frakt på Tradera. Har många liknande exempel.

Svar på tråden Traderatråden nr 16