Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Sjukt nöjd redan nu med kvällens avslut!! Solig Grattis till vinsten förresten x karin! Du lär inte bli besviken, jackan är superfin! Solig

★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma

då var mina avlut klara, är jättenöjd! 2 625 kr blev det ikväll, på 13 auktioner. Solig Någar kvar de närmsta dagarna, men inte många, men nu när man fått blodad tand får det bli att ladda pron asap!!!

Hoppas ni gjort fina fynd ikväll, själv har jag inte ninjat NÅT alls! *duktig* Har dock shoppat för en hel del denna veckan så det är nog bra..

Dags att vara social kanske, har suttit o uppdaterat konstant typ Go natt!

• AochJsMamma

mer än hälften av mina köpare hade oxå betalt idag, super! {#emotions_dlg.flower}

Jag måste ta tag i att fota klädespaket med massa icke-märkes som jag bara inte orkar lägga ut separat, känns som att jag testar med 1 kr o hoppas på det bästa.. men är det bäst att bara köra samma storlek i paketet eller funkar det med två olika tror ni (tex 86 o 92)

• AochJsMamma
    MejaKiZnic skrev 2011-02-28 16:14:08 följande:
    Tummen upp för det  

Det är lite olika tycker jag, själv så vill jag gärna ha klädpaket med bara stl 98 och inte 104, beror nog mkt på vilken storlek det gälle. Har man var för sig, så kanske det slutar med att ett paket bara innehåller tröjor nästan och det andra byxor.

Jag tycker kulören på plaggen avgör, ett paket som går i våriga färger säger mer en ett paket som skiftar för mycket i färgerna. Sen är det lite med mönstret "5 bamse plagg" säljer bättre tsm än ett paket med andra plagg. Fast det är så olika men så här upplever jag det. Hoppas jag inte yra till det för mkt.  

hmm ja det är ju sant..detta är långärmat o byxor främst, har ju masa sommarkläder oxå men de lägge rjag nog utstycksvis senare (mest POP o Molo). Lindex, Kappahl etc kör jag på paket, ska kika hur mkt det blir om man delar upp det... tack för tipsen!
  • AochJsMamma
    Snoppan skrev 2011-03-01 23:51:28 följande:
    Varför är datumet på ett av mina bud RÖTT när jag går in o kollar på mina aktiva bud? :S
    blir så för mig oxå ibland, vet int evarför, sen plöstligt är det normalt igen
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-03-06 21:11:10 följande:
    har en auktion som gick ut för 1 vecka sen, har fortfarande inte fått betalt eller hört något från köparen
    samma här, har två stycken som gick ut strax före månadsskiftet som int ebatalat..surt. Bägge har ganska många omdömen, ena fick dock neg igår av en för att inte ha fullföljt affären (inte hört av sig trots mail etc,) så känns som att det kommer bli samma för mig. Extra surt då jag var så himla nöjd med vad plagget slutade på!
  • AochJsMamma
    Drömmen om att bli mamma skrev 2011-03-08 08:58:05 följande:
    Jag vann en auktion häromdagen där det stod 36kr ifrakt vilket jag tyckte var OK sen får jag vinnarmailet då är det 48kr + skym 12kr !!!!
    jag ifrågasatte säljaren och då längst ner i sin auktion så står det smått ( ja jag vet att det är mitt fel) att hon gör en ca kostnad för frakten och sen efter auktionen så väger hon allt och bestämmer .....
    Är det bara jag som tycker att det är att luras lite ? Jag väger mitt innan jag lägger ut auktionen..
    Får man inte utesluta frakten i sina auktioner? alltså att man skriver 0kr och att man sen säger vilken frakt det blir ?! För mej känns det iaf bättre för då får jag som "kund" fråga vart frakten blir eller vara lite mer med att det står att det är ca priser ...
    Gud vad jag svamlar fattar nån ?
    jag hade blivit sjukt sur, samtidgt så har hon ju skrivit det..men tycker ju inte direkt att det är en bra säljare!
  • AochJsMamma

nu har jag mailat två ggr o förslt ringa en gång (inget svar) ang en auktion som gick ut i slutet av februari. Inte jättelängesen kankse, men hon har fått negativt pga ej kontakt/ej fullföljt köpet på en auktion som var samtiidgt som min ca, känner på mig att hon inte kommer svara eller betala. Ska jag lägga ut på nytt? Vill inte vänta för länge efetrsom det är en windstopper som ju går som bäst nu, o vill ha bra då jag fick jättebra för den av denna skumma köparen (plus att den är värd det, är den superfina turkosa).. hur ska jag göra tycker ni? Sätta neg? Lägga ut igen? Etc..

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2011-03-12 20:03:30 följande:
    Jag hade skickat sms först,får man inget svar då så se till att det har gått 14 dagar sen avslut för att då lägga ut på nytt med ett negativt som följd
    ok, har inte sms:at men det kan jag ju göra imorgon eller så. Har gått mer än 14 dagar nu.. så jäkla surt bara, när man är så nöjd med en auktion..
  • AochJsMamma
    maggan75 skrev 2011-03-13 16:45:53 följande:
    Jag har oftast avslut  på söndagar har avslut i kväll och har lagt avslut efter solsidan :.-)
    samma här! Strax efter att solsidan är slut, eller på måndagar. Inga avslut alls denna helgen dock! Men nästa..  o mer ska ut, måste se till att bli av med allt till denna lönen, så att jag kan börja koncentrera mig på sommarkläder sen. Men har en fråga! SKOR!!?? 1 kr? Höga utrop?? Superfit, Kavat o Puma, samtliga nya eller toppskick med nåt undantag där skorna använts mer flitigt vid lek etc.. vågar man 1 kr? i princip aldrig sålt skor innan... gummistövlar, 1 kr?? Har två par som är helt nya som jag köpte i januari utan att mäta innermått utan bara titta på storleken, de är för små.. FINA Katvig o POP.. så sjukt trist. så, vad tror ni?
Svar på tråden Traderatråden nr 16