Traderatråden nr 16
Sjukt nöjd redan nu med kvällens avslut!! Grattis till vinsten förresten x karin! Du lär inte bli besviken, jackan är superfin!
Sjukt nöjd redan nu med kvällens avslut!! Grattis till vinsten förresten x karin! Du lär inte bli besviken, jackan är superfin!
då var mina avlut klara, är jättenöjd! 2 625 kr blev det ikväll, på 13 auktioner. Någar kvar de närmsta dagarna, men inte många, men nu när man fått blodad tand får det bli att ladda pron asap!!!
Hoppas ni gjort fina fynd ikväll, själv har jag inte ninjat NÅT alls! *duktig* Har dock shoppat för en hel del denna veckan så det är nog bra..
Dags att vara social kanske, har suttit o uppdaterat konstant typ Go natt!
mer än hälften av mina köpare hade oxå betalt idag, super!
Jag måste ta tag i att fota klädespaket med massa icke-märkes som jag bara inte orkar lägga ut separat, känns som att jag testar med 1 kr o hoppas på det bästa.. men är det bäst att bara köra samma storlek i paketet eller funkar det med två olika tror ni (tex 86 o 92)
nu har jag mailat två ggr o förslt ringa en gång (inget svar) ang en auktion som gick ut i slutet av februari. Inte jättelängesen kankse, men hon har fått negativt pga ej kontakt/ej fullföljt köpet på en auktion som var samtiidgt som min ca, känner på mig att hon inte kommer svara eller betala. Ska jag lägga ut på nytt? Vill inte vänta för länge efetrsom det är en windstopper som ju går som bäst nu, o vill ha bra då jag fick jättebra för den av denna skumma köparen (plus att den är värd det, är den superfina turkosa).. hur ska jag göra tycker ni? Sätta neg? Lägga ut igen? Etc..