Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Vad är det för kampanjkod för tre gratis auktioner? Råkat radera mailet.,,

• AochJsMamma
    fjonkan skrev 2011-08-14 09:41:04 följande:
    Klart hon fick sin vara,billigt dessutom. Det tog säkert 1 v innan jag postade. Inte kul men nu har jag ett neg helt i onödan:(

maila henne och förklara o fråga om hon inte kan ta bort sitt omdöme.. Det gjorde jag när en nybörjare la neg på mig för att byxan hon köpt var stor i midjan (vilket stod tydligt i annonsen och var anledningen till att vi inte använde dem här hemma). Jag förklarade hela omdömessystermet på Tradera o det visade sig att hon inte riktigt förstått "allvaret" bakom ett negg.. så hon tog bort det och allt var frid o fröjd. Hoppas det ordnar sig!

INGEN som kan säga koden?? Är ju liksom inte personlig....     
    ★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • AochJsMamma

alltså, igår när jag gick o la mig så var det bud på alla tre auktioner, varav 1 kr på skorna jag har ute.. idag finns inga bud lagda???!!!! WTF?? Har aldrig varit med om det förr, hur 17 går det till? Man kan ju inte ta bort sina bud.. nån som blivit avstängd eller????

• AochJsMamma
    Nifelheim skrev 2011-08-15 09:30:15 följande:
    Det måste ju vara någon som blivit avstängd då Va surt

jag blev så förvånad, var ju bar a1 kr, men började undra om jag har blivit helt koko! Är nog som du skriver, att någon blivit avstängd.. jaja, det kommer sälert fler bud.
  • AochJsMamma
    maximum skrev 2011-08-18 07:09:51 följande:

Jaha ok, men då menar jag att en del grejer är ju nya fast man  bara använt den 2 ggr. tex kanske en märkes jacka. Om man haft den 1 gång så är den ju begagnad men fortfarande ny.

jag förstår precis vad du menar och håller med digm är jättesvårt. Läger faktsikst sånt som är i nyskcik under nytt.
  • AochJsMamma

Jag tycker Tradera går ganska bra nu, möjd med de flesta av mina auktioner (avslut imorgon). Har dock skor som jag ska sälja. Kavat skorna är jag inte osäker på, däremot de från Superfit. Verkar som de går dåligt? Jag älskar superfit, kanon kvalitet ju, så varför hår de så pass dåligt? Hur hade ni gjort? Ett par ikanpnskick o ett parnya. Sonen har spurtat iväg över foteni sommar...

• AochJsMamma

.. och jag är supernöjd med mina avslut! Både de som redan varit och de som strax slutar!

• AochJsMamma

Ninjade ett par nya svarta molo vinter thermobyxor ikväll, 350 kr, supernöjd! Mina avslut gav1500 kr ca, kul och framförallt såååå skönt att bli av med lite! Blir fler auktioner i veckan tänkte jag...

Svar på tråden Traderatråden nr 16