Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

seriöst...?!? En köpare vann en auktion, jag såg insättningen igår och skickade samma dag. Idag kl 14 har jag fått ett mail om varför varan inte kommit än????? SERIÖST? TÄNKER inte folk? Hur 17 skulle jag kunna ha skickat fortare? O väntar man inte lite längre än så innan man skickar ett mail? Blir tooookig!

★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    Odella skrev 2011-05-26 21:23:55 följande:
    EllieGBG, har varit med om samma sak flera gånger. Vet inte om folk inte förstår att överföringar tar en bankdag :/
    nä, o personlig leverans är kanske inget man kan räkna med när han bor i nordligaste Norrland och vi nere i gbg..
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2011-05-26 21:26:29 följande:
    Kräks

verkligen...

• AochJsMamma
    ejenny skrev 2011-05-26 22:18:19 följande:
    ja eller när de bett om "uppskov med betalningen" eller vill buda på fler auktioner och tar g o d tid på sig att buda klart eller inga bud alls ibland och när alla auktioner är över så ber man de snällt betala - sen får man ett mail när de betalt att de hoppas att jag skickar paketet samma dag. Oartigt I say.
    ja det finns folk till allt.. detta blir nog mina sista auktioner innan sommarupphållet som det känns nu.. möjligen några till men troligtvis inte.. går FÖr segt.
  • AochJsMamma

haha bara för det så hade jag fått tre köp nu såg jag..

• AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-28 15:32:31 följande:
    Men ärligt! Nu vill jag bli av med mina högar jag har där hemma! Hoppas på att få sålt 45 auktioner utan bud tills imorgon, troligt el??? :)
    jag hoppas på dito de närmaste dagarna men tror att det blir många osålda... trist men sant.
  • AochJsMamma

även jag har avslut ikväll, känns inte som att det blir några köp av det vilket jag tycker är synd för det är väldigt fint skick på plaggen.. Kan ju inte spara allt, men vill inte heller sälja för lågt.. skittrist iallafall att det går så dåligt på Trradera nu, man känner inte för att lägga ner mer tid på det, men samtidigt så har jag massa sommarkläder kvar att sälja, har ju inte lust att spara ett helt år..

• AochJsMamma
    pomola skrev 2011-05-29 19:54:03 följande:
    Jag har också några avslut ikväll, har haft många avslut i veckan som gick också.
    Jag är en av de få här som verkar nöjd, t o m mer än nöjd. Vissa plagg har gått för oförskämt mycket. Jag kör alltid 1 kr auktioner, jag tror att lågt utgångsbud ger fler budare och därmed högre slutpris.
    får se om jag vågar mig på 1 kr när dessa gått ut... men tveksamt.
  • AochJsMamma

Försöker klura ut vad det kostar att skicka till Norge, men hittar inte? Eller rättare sagt, vet inte om jag hittat rätt portotabell.. om portot inom sverige skulle vara 12 kr, kan det stämma att det är 17,40 till Norge? (så himla konstig summa.. därför jag tvekar..) Nån som vet?

• AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2011-05-31 10:49:18 följande:
    de är den dubbla summan.

om de tex. väger 90gr dvs 12kr i sverige att skicka. så kostar de 24kr att skicka till Norge!

tusen tack!

Ser nu att jag fått lite bud, kul för det har gått en himlans massa osålt de senaste dagarna!

Min minnes ekar dock tom.. (lika bra iofs.. )

Svar på tråden Traderatråden nr 16