Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

vann två auktioner idag, la bud igår och tänkte, nä nån har budat över mig, men vann 2 av 3 jag la bud på igår för jag visste att datorn inte skulle varit igång då auktionerna gick ut.. missade tyvärr den jag ville ha mest.

de sk. äppelleggins/tightsen från lindex årets säsong, hoppas de kommer ut fler sånna i 86 el 92 snart. vill ha så de matchar tröjan jag vann imorse =P

• Viktorsmamma

ska då kanske lägga ut min bärbara fujusi siemens, den funkar är lite seg dock, men får en ny bärbar på tisdag så då kanske man till och med kan få nått för den? hehe=P

jag köpte ju somsagt 2 tröjor idag, samma säljare. mailade och frågade om samfrakt, självklart sa hon då blev frakten 36? för 2 tunna tröjor som väger mindre än 100gr st då frakten enskillt  var 12kr st dvs 24 för båda.

sa då till henne i mail att hon då kan skicka de separat då jag inte vill betala mer i frakt för att samfrakta, då vill man ju få det till samma eller billigare pris. hoppas hon inte blev sur bara då hon säkert har packat de redan..

• Viktorsmamma
    AnnaFreja skrev 2010-06-18 13:19:51 följande:
    Nu har jag lagt ut lite mer auktioner. Ser om jag orkar något mer innan sommaren. Har köpt så grymt mycket den senaste tiden, så jag känner att jag måste tömma lite för samvetets skull. :)
    synd att setet med somriga lindexkläderna var 104 vill ha de byxorna till grabben! var slutsålt när jag skulle och handla dem i hans storlek..=(
  • Viktorsmamma
    Väntarochlängtar skrev 2010-06-18 18:40:01 följande:
    Går äpple/päron tightsen fr Lindex bra nu? Slutbud? Har ett par oanvända härhemma..
    ett par 86:or gick för 89kr idag... men då var de använda

om du har 86 el 92 så lägg ut dem. jag vill ha de då=D
  • Viktorsmamma

gud nu har jag shoppat för mycket , hihi.. har fullt i garderoberna men shoppas gör de ändå.. älskar att handla tröjor på tradera men de är väl fler par byxor i nästa storlek vi egentligen behöver men de är inte lika kul, =P

roligare med fina mönstrade färgglada tröjor istället =) väntar nu på 6 tröjor som kommer efter helgen till sonen. 1 paket till mig förhoppningsvis som jag nu väntat 9 dar på med schenker.... =/ har stått bokad frakt sen i måndags men inget inlämnat paket. mitt på dan idag kom "passerat sorteringsterminalen upp" men ingen notis om att paketet blivit inlämnat äns.

underligt :S

• Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2010-06-18 22:32:59 följande:

får nog bara säljas via deras hemsida på nätet tror jag..

kanske därför jag inte hittar nått.. vill ju ha mutistjärna blåa mössan 2-3år el. 3-4år =( vart kär i den igår då jag va inne i en villervalla butik men de hade bara 0-1 & 1-2år och då 1-2år mössan vi har egentligen är för liten redan så måste jag ha större =/ de är ju så små i storleken
Svar på tråden Traderatråden nr 16