Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

kolla gärna in mina auktioner, har en del som går ut vid 23 ikväll sen några som går ut den 3 juni =) hoppas då att sakerna går upp i pris, vissa är det inte äns bud på som går ut ikväll!=(=(

• Viktorsmamma

vart feg nyss, avbröt mina annonser ochtar på mig osålt avgiften hellre än att ge bort 5-6 sakr för 1-10kr om de hade fått något bud nu sista 30minuterna...

har ändå flera saker som går ut strax och 3 st har redan gått upp över KÖPNU priset jag satte i början mest bara för att bli av med sakerna, de va tydligen populärare än vad jag hade väntat mig.

• Viktorsmamma
    Blå Flygare skrev 2010-05-31 22:41:59 följande:
    Åh, det har jag misatatt man kan ta bort annonser. Hade amningslinnen ute som gick för 3:- eller blev osålt samtidigt som jag hade en kompis som gärna hade tagit emot dem. Men jag vågade inte ge bort dem innan anonsen gick ut så klart. De som inte hade något bud fick detinte heller så lite surt. Kostar det att ta bort om man har utropspris 1:- till 3:- ?
     ja alltså man kan ta bort de sålänge de inte fått några bud, sen vet jag inte till 100% om det kostar osålt avgiften då på 3kr om man har utgångsbud 1-3kr men den risken tar jag, då annonserna jag tog bort var nypris på mellan 80-250kr st och väldigt lite använda och 2 st oanvända....

nej får tas att lägga ut en annan gång och hoppas på bättre utgång då!
  • Viktorsmamma
    snappi81 skrev 2010-06-01 14:35:46 följande:
    Nån som vet om det går att sälja en sån där uppblåsbar dyna man har till barnstolar på T? Hittade inga ute nu och det verkar inte säljas några på ikea längre heller? Hittade inga på hemsidan iallfall.
    kan leta reda på min om du vill den ligger i nån av flyttlådorna iofs men vi använder ju inte den så=)
  • Viktorsmamma

yeye sålt för multum idag!

1par byxor 410kr
    1piké FredPerry 307kr

och fred perry badshortsen är uppe i 310kr nu och går inte ut förrän strax efter 18 ikväll.

yeye, spräckte 1000kr in till tradera kontot på 1 dag och har dessutom sålt för 500kr tidigare i veckan på småbarnskläder.

• Viktorsmamma

åh, nån som har sett Lindex populära "stjärnbyxor" i 92 på tradera? jag orkar inte gå  igenom alla oändliga sidor med kläder.

vi har dom i86 och de är ju såååå fina men börjar bli på sista refrängen då de sitter precis nu och jag tyckte de satt snyggast då de va liiite baggy.

hojta i inkorgen min om ni hittar dem! =)

• Viktorsmamma
    jeniii88 skrev 2010-06-04 10:57:41 följande:
    Hej, jag har sålt lite saker på Tradera tidigare men är inte så erfaren, hur är det att sälja saker under sommaren, blir det inte lika mkt bud för att folk är på semester osv?
    Jag har några oanvända POP kläder i strl 86 någon med prislapp kvar, säljer sånt bra?
    Har kollat runt lite och vissa är uppe i jätte höga bud och andra knappt något alls.
    jag skulle nog ha dem i minneslistan om du la ut nya popkläder=)
  • Viktorsmamma
    jeniii88 skrev 2010-06-04 12:49:35 följande:
    Tack för svaren :) Jag brukar alltid börja mina auktioner på 1 kr men det blir kanske bättre om man tar högre utgångsbud isf. Är det bättre att vänta tills runt löning och lägga ut annonserna då när folk vet att det kommer komma pengar eller funkar det lika bra mitt i månaden?
    jag köper nog månaden igenom om jag verkligen vill ha sakerna,  vet bara att de är mer ute kring löning.

Vet faktiskt inte om grejerna går bättre då, men man kan ju alltid skriva i annonsen:
    "kan vänta in lön/barnbidrag, maila isåfall" brukar jag göra om jag har avslut mitten av månaden.
Svar på tråden Traderatråden nr 16