-
:O jo om man hade diskmaskin och några tabletter så skulle jag nog testa detSmultronhjärta skrev 2010-06-15 12:19:58 följande:...eller så lägger du fläckiga tröjan i vatten med en vit maskindisktablett så lär de nog försvinna
-
nått speciellt märke? de måste jag ju testa då bara för de !Smultronhjärta skrev 2010-06-15 14:08:21 följande:Jag har ingen diskmaskin heller men tabletter för fläckars skullJag brukar låta det ligga och dra i några timmar,färgade som ljusa plagg. Än har inget blekts iafthelwin skrev 2010-06-15 14:03:04 följande:gäller det även färgade kläder, hur länge ska de ligga?? Brukar de bli blekta i färgen
-
mina går segt med, Nova Star harem anv. 2 gånger är "bara" uppe i 126kr och nypriset va 375 för 2månader sedan..=/
-
för att se de bra i nått fick jag precis "grön stjärna" dvs 250 unika omdömmen är de va? kul det iaf
-
på torsdag kväll vid 20.00 så vi hoppas på lite fler bud innan det.Kristyr skrev 2010-06-15 18:38:22 följande:När går auktionerna ut? det kommer kanske några bud på slutet?alltid något ja precisStaffenAssar skrev 2010-06-15 18:52:02 följande:Alltid något!
här är sötnos min idag i molo linnet med fågelprint, sååååååå söt
viktorsmamma.blogg.se -
la nu ut vårt luftgevär, mailade tradera för säkerhetsskull då det är i vissa fall olagligt att lägga ut.
men då de är licensfritt, dvs alla får skjuta med dem, + ammunition som är 4.5mm stora =P super roligt fritidsnöje, men slutade bli använt då sambon tog jägarexamen och blev "riktig" jägare istället bara men luftbössa.
så hoppas helst att de blir sålt.. men de finns en chans att de inte blir de tyvärr! =/ har de även på blocket så vi får se vad som händer.
-
det kan man göra, gjorde vi första sommaren super kul!MariaJuj skrev 2010-06-15 21:50:20 följande:skjuter man på burkar med luftgevär? nyfiken
-
bara påtal om schenker...
köpte ett paket den 10/6 , betalade in 5minuter efter avslut och mailade direkt säljaren:
"har betalat, vi har samma bank.
väljer uthämtnings ställe XXXXXX
kan du skicka det snabbast möjliga
då jag gärna vill ha plaggen till
nästa helg då jag ska åka iväg"
har inte fått nått svar på mailet, i måndags 4 dar efter bet. och mailet så kom det upp "frakt bokad" på traderas "spåra paket" idag har det ännu inte kommit upp att paketet äns är inlämnat =(
jag som gärna ville ha ett av plaggen i det klädpaketet på lördag då jag ska få bara barnfri för 2:a gången på 20månader och ska träffa gamla kompisar...
-
super snygg molotröja men för liten tyvärr=( annars hade jag slagit till direktStaffenAssar skrev 2010-06-16 17:30:38 följande:Nu har jag sänkt utropet på mina auktioner lite, vill ju bli av med dem och har avslut ikväll. Fast inte så mycket, vill inte ge bort dem, hoppas folk budar nu då
Slänger väl in en länk också, avslut ikväll som sagt
www.tradera.com/auktioner/karro_82 -
har typ 6-7 av dina i minneslistan märkte jag nu, inte valt vilka jag ska buda på än baraSmultronhjärta skrev 2010-06-16 20:34:21 följande:Tror mer på det höga utropet där...Det krävs att rätt person ser auktionerna dvs de som inser att det är ett helt ok pris
Jag tycker att suits är superbra denna årstiden..tunna och skyddande mot solen.
Själv trotsar jag torkan på Tradera och kastar i detta nu ut 18 färska auktioner..Detta trots att de 25 som går ut i morgon går asadåligt