Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    x karin76 skrev 2010-06-27 09:43:41 följande:
    Kollade på sidan: "gratis värdering utan några förpliktelser, inom 1-2 dgr". Låter väl bra? Vet många som brukar handla där, både möbler och designväskor.
    tackar ska kolla upp det!

Hörrni traderare!!!

jag fick mitt vinnande mail i skräpposten nu? inte samma epost adress som innan från tradera :S nån som vet varför det? =S
  • Viktorsmamma
    MariaJuj skrev 2010-06-27 16:46:42 följande:
    Ja paypal och payson har jag aldrig orkat sätta mig in i hur det går till GladLite lat är jag allt Flört

Har avslut i morgon på en del auktioner och det känns ju sådär Rynkar på näsan

Men jaja man ska inte klaga utan njuta av det underbara vädret Solig
    jag har din sittpuff mcqueen i minneslistan 
  • Viktorsmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:34:09 följande:
    Köööp
    Viktorsmamma skrev 2010-06-29 20:25:32 följande:
    love din sanfrancisco molo.!!!!!!
    Me too men den är precis till min son så den får ,förhoppningsvis,flytta vidare
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    ja vill!!! men pengakontot skriker fattigt så har ej råd förrän pengarna kommer den 20:e=/
  • Viktorsmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:42:21 följande:
    Vill du hemskt gärna ha den så kan jag vänta för din skull Är inte knusslig på något sätt
    LitenBlomma skrev 2010-06-29 20:39:45 följande:
    Dottern vägde 8,5 kg för 2 mån sen... Drömmer
    Jojo men den funkar såvida dottern själv vill- min dotter har inte alls gillat sele medans sonen älskade sele..Därav får alla senare selar flytta i nyskick eller som nya
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    jag ska överväga har ju avslut imorgon med och om de drar iväg lite så har jag ju råd att betala den direkt.. känns ju så trist att veta att man "köpt" men inte får den förrän efter den 20:e

får se hur jag gör
Svar på tråden Traderatråden nr 16