Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2011-08-19 11:08:33 följande:
    Åhh nej har stavat fel på fleece. Nu vet jag varför min NS fleece går superdåligt.. Gråter
    Jag söker alltid på NS eller Nova Star, jag tror de flesta buden kommer trilla in nu under helgen. Funderar på att lägga ut lite vuxenkläder nu i helgen Obestämd ngn som säljer det just nu?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2011-08-19 12:52:52 följande:
    jag orkar inte ha mer saket ute, men ska fota lite vuxenkläder i helgen så åker det in pron och åker upp om en månad.
    Hoppas att alla göra så.. så surt när man ser att man stavat fel lite för sent

Hoppas på massor med bud i helgen
    Inte jag heller därför sitter jag här och funderar, ska man Obestämd.....

Får se hur helgen blir annars får de vänta. Himla trist, kommer ihåg ett klädpaket jag lade i helt fel kategori och med fel rubrik. Fick inte mkt. Men en sak jag lagt märke till är att auktioner som kommit helt fel oftast lockar ninjor då de tror att de kan bli ett riktigt bra fynd. Slutar oftast väldigt högt ändå Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Mina auktioner går helt okej men de finns ännu en massa fynd, 3 kronor för en polarn-klänning Obestämd imorgon gäller de Drömmer

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Så spännande dag, många av mina auktioner går ut  ikväll. Dock många fynd fortfarande  Tyst

Har många spännande auktioner som ligger i min minneslista...Tungan ute blir en lång kväll

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Bellabelize skrev 2011-08-21 14:31:55 följande:
    Jag fick ett mejl från Tradera att det ska bli billigare att sälja:
    "Vi har förenklat prislistan så nu betalar du som säljare 8 % av försäljningspriset (minst 3 kronor men aldrig mer än 100 kronor)." Osv..
    Har ni också fått det?
    Japp kom för någon dag sen, Solig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Toppen kväll Solig plus jag köpte lite till dottern inför vintern. Endast en overall kvar Drömmer vill ha en molo men vill ta en på köp-nu. Gillar få mina saker fort. Oskyldig

Nu ska jag villa för imorgon ska jag ladda inför ett nytt avslut...

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-08-22 21:31:17 följande:
    Jag har äntligen fått lagt upp mer annonser..
    Vill också lägg upp mer men full rulle hela veckan så får bli nästa omgångTyst
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16