Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

annie dark skrev 2011-04-11 09:25:02 följande:
    Vad gör man om man vill buda på ett plagg där säljeren skrivit ut ett alltför lågt porto i auktionen. Kostar knappast 25 kr att skicka tre långärmade tröjor i strl 110. Hon har ju skrivit 25 kr i annonsen.
    Mail henne och fråga om frakten verkligen stämmer, om du vill vara snäll. Då har hon möjlighet att ändra den. Säljaren har skyldighet att endast ta betalt för så mycket de har skrivit i sin objektbeskrivning, så vinner du tröjorna så behöver du endast betala 25 kr  Obestämd

Nya auktioner ute mkt herr/kill-kläder men mer kommer, endast gått igenom 2 IKEA-kassar och en hel källare väntar Zzzz
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Avslut idag Solig

Spännande!

aglili skrev 2011-04-19 21:35:15 följande:
    Håller med. Upp till 1 vecka är 5a.
     Håller också med, Cool
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    kalmar brud skrev 2011-04-21 08:20:32 följande:
    Kan en pojk ha denna jackan???

www.tradera.com/NY-Supersnygg-On-the-peak-jac...

Vad jag ser så är den grå med lila snöre vid fickorna.
    Jadå Glad enkelt att byta snörena om de inte blir populära där hemma 
    Annanym skrev 2011-04-20 16:43:21 följande:
    Hur kan ni ha så mycket kläder att sälja, var och en? Köper ni mycket också? Eller skrapar ni rent i garderoben varje vår och säljer allt som finns i den?
     Mkt shopping
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Ang. Posten så betalar jag ej tillbaka då det ligger i deras händer där. Inte roligt alls när de händer men inte mkt man kan göra åt de. 

Jag lägger ut 95% av mina auktioner på 1 krona, vissa saker går bra andra sämre. Måste bli av med det på något sätt och jag är sällan missnöjd. Just nu är jag orolig över en auktion, tycker den är för högt  Tyst

Astarte skrev 2011-04-22 13:53:21 följande:
    Hej alla!
    Jag sitter här och är smånervös över mammas porslin som jag lade ut åt henne, det har inte gått bra alls.

En annan sak jag tänkte på var om någon vet ifall det fortfarande går att lägga in bevakningar? Jag vet att det har gått, men nu hittar jag det inte. Då skrev man vad man ville ha och så kom ett mejl när en sådan auktion lades in, men nu kan jag inte hitta funktionen. Blocket har kvar den, men har börjat ta betalt för den tjänsten. Jag har ju inte tid att gå in och söka efter min mobil och mitt Aquaplay överallt varje dag.
    http://www.tradera.com/MyTradera/MyFavouritesEdit.aspx?favouritetype=Search Solig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Astarte skrev 2011-04-22 22:02:19 följande:
    Åhh tack! Så snällt av dig! Det är en speciell mobil jag vill ha, men det har börjat blir svår att få tag på!

Det där med auktioner som går för högt känner jag igen. Man tänker att "nej, sååå fin är den inte!!".
    Haha jag hade tänkt skänka den saken och nu ligger de högre än jag vågat på

Vsg hoppas du hittar en  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Nej vad T går segt när de är fint väder Drömmer jaja ibland får man väl fynda bort grejorn. Kan ju regna på söndag kväll och sen bli fint igen :D mkt 1 kronors just nu 

♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16