Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Moonis skrev 2011-03-22 19:36:18 följande:
    Kollade om det hänt något med auktionerna och T har plockat bort dom två för henne så det känns bra. Tack igen för att ni hjälpte anmäla det {#emotions_dlg.flower}
    Vad skönt Skål
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    kalmar brud skrev 2011-03-23 21:51:58 följande:
    Vad menar säljaren med detta... Den tar alltså ut 9 kr för utropspriset? Och sen 39 kr i frakt???

Det handlar om denna www.tradera.com/Ny-Akta-Disney-Toy-Story-Buzz...

Utrop: 9kr+39kr i frakt (inkl. emballage och hantering). Mängd rabatt: 10% när ni vinner flera autkioner, se villkor
    Jag upplever det som hon lagt ut de för 9 kronor som ska omsätta hantering mm, 39 kronor i rabatt sen billigare vid flera varor Obestämd

Lagt ut lite nytt igen, auktionerna går inte bra, förstår inte varför jag fortsätter lägga ut Tyst
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    star67 skrev 2011-03-24 18:31:19 följande:

hej! jag har en fråga!! jag har en jeansklänning stl 98/104 heltny om jag lägger den upp på tradera får jag bra betalt för den tror ni hur mycket kan man få för den.?? annars tänker jag ge den present till någon kanske.
    det är denna.
    Då det inte är något kändare "märke" så är det viktigt att du lyckas vissa upp den få rätt sätt då den är riktigt söt. Att den är ny, nypris och bilder. Allt från 50 kr till 250 kr tror jag du kan få för den, det är alltid en chansning Obestämd

Nu ska jag ladda ut lite auktioner igen, fortsätter chansa på en krona Tyst
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-03-24 21:47:14 följande:
    Jag har vissa varor jag vill ha ut en viss summa för. Vill inte skänka iväg. Därför har jag reservation +att 1kr är mer lockande än 300kr tex
    Ja så man också göra Obestämd lagt ut lite nytt. Brukar äntligen dyka upp lite bud här, skoj Solig
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    star67 skrev 2011-03-24 22:24:26 följande:
    en köpare från norge undra om jag kan skicka till Norge men det står i auktion inom sverige kan hon buda då, och undrar hur gör man med betalnning från utlandet??
    När man skapar auktionen så väljer man om det ska vara i Sverige, Europa mm. Detta går inte ändra om du fått bud möjligen kan du maila Tradera så de hjälper dig. När du har en köpare utanför Sverige så behöver dem din BIC och IBAN plus dem måste tänka på en högre frakt.
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Yosa skrev 2011-03-25 19:16:05 följande:
    Vann en auktion för ca 2 veckor sen. betalade direkt men ännu inte fått min vara. Mailade och fick till svar att de måste vara postens slarv. Hur hade ni gjort sen? Vad hade ni mailat tillbaka? Kan jag se mig i himlen efter mitt (än dock) billiga paket? Vågar inte ge negativt.

Känner nästan att för att jag ska tro henne och inte lägga negativt så vill jag att honn lägger omdöme först innan mig. Kan jag be om de?

För övrigt va hon väldigt otrevlig när jag skrev att jag ännu inte fått något paket (vände hela mailet till att ibalnd har man mycket auktioner och glömmer att posta, inget beskyllande mail från min sida). Hur hade ni gjort?
    Har samma problem, har inte fått mitt paket eller fått något svar på mina mail. Blir snart att ringa och jaga personen men så himla trist att man inte bara kan få ett svar på sitt mail.
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Annanym skrev 2011-03-27 11:38:47 följande:
    Nu har jag fått min rosa stjärna {#emotions_dlg.flower}

Postade detta nyss men jag undrar just i vilken tråd det hamnade...
    Grattis Skål
    Elina73 skrev 2011-03-27 08:19:01 följande:
    Länge sen jag traderade nu. Är det någon mening med att lägga ut barn skor? Har ett par kanon fina basketkängor typ converse i storlek 21. Det är pax. Lila till tjejer. Kan man få något för dem tror ni. Jag vet inte om jag orkar lägga ut kort och greja för 20 spänn eller nåt.Flört
     Har någon erfarenhet av att sälja skor?
    Jag tror nog dem är populära, en bra bild som vissar dem är guld värt 

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    jessican skrev 2011-03-27 21:02:07 följande:
    JAG ÄR ARG!! En köpare vann två par converse av mig och mailar efteråt och säger att hon bara vill ha ETT par. Går det bra?? NEJ!!!!!!!!!!!!!
    Förvånad fy VILKEN dålig stil Skrikandes

Har avslut ikväll och inte alls nöjd, 48 kronor för ett fodrat uteställ som är som nytt. Nej nu får det hända lite annars Kräks*
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16