Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2011-04-27 09:56:06 följande:
    oj! Jag sålde en sån fast i turkost/blått häromveckan på T, ny med lapp för 89 kr.. vilken skillnad det kan vara!
    Sånt är så jobbigt Kräks
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    x karin76 skrev 2011-05-03 19:07:38 följande:
    Hmm.. Tycker det är lite trist när man betalat en auktion samma dag som den gick ut, och sen ser man på säljarens omdömen att andra köpare har redan fått sina varor - vars auktioner slutade 4 dagar senare.
    För mig går de ofta snabbar att skicka med posten då jag själv ej äger en skrivare till som krävs för schenker Obestämd
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Behöver er hjälp tjejer

Ska föra över från Swedbank till Skandia men de funkar ej....
    Clearing:9150
    Banknr:  XXX XXX X

Står att det fattas täckning och minns jag ej fel så ska man lägga till ex antal nollor? oj oj....

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    6 Små Älsklingar skrev 2011-05-07 21:15:27 följande:
    Fattas täckning, borde betyda att det inte finns tillräckligt med pengar på kontot?
    Pengar finns men för ett tag sen så hade jag ett likanande problem och lade till x antal 0 för att fylla ut hm...
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

I AM BACK Solig

Har bunkrat upp med massa kläder både nytt och begagnat, mkt dansk. Funderar på att börja slänga upp lite den 7

• MejaKiZnic
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-29 22:09:27 följande:
    Hur går T nu?? Någon idé att slänga ut en prolist redan nu måntro??

Har två overaller ute och ena har jäkligt många träffar men inget bud än så länge. Men vill ju bli av med lite kläder också men kanske är bättre till löning i augusti?? 
    Jag hade väntat på löningen, rean börjar avta men mycket semester än :)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-29 22:20:12 följande:
    Jo du har nog rätt faktiskt. Reorna har ju precis avtagit, inge nån bra lösning att sälja samtidigt som dem :)
    Jag provade en gång, Kräks
    Lingonflickan skrev 2011-07-29 22:23:21 följande:
    Saknar att sälja, men det är ju så nedrans dyrt! Skrikandes
    Usch ja, man får inte alls lika mycket som innan och dyrt är det! Gråter
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Pixxi skrev 2011-07-30 06:29:59 följande:
    Mina auktioner går inte alls. Jag kollade innan och jämförde med andra, de hade fått mellan 50-100kr men jag får inte ens 10:-

Känns supertrögt på tradera

Vinterkläder kanske går bättre?
    Har du missat något i rubriken eller med bilderna? Obestämd Jag kan ärligt själv säga att jag väntar att shoppa på tradera. Nu går mycket till glass och annat Flört

Okej nu har jag slängt ut MASSOR på blocket och overallen är rätt intressant, kanske kan bero på att det är en Polarn overall utan pris Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    madde10 skrev 2011-08-03 18:06:14 följande:
    Finns det någon kampanj just nu?? :)
    Har själv ej sett ngn, börjar bli sugen på att slänga ut alla mina kläder på T för 1  krona Drömmer
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16