-
hoppas de går bra, lycka till!Jessika82 skrev 2011-08-22 21:43:14 följande:Är med en utmaning att sälja för 5000kr
-
Phuuu vilken vecka i söndag gick en nära till mig bort. De var väntat men man blir ändå så chockad och igår så åkte min katt akut in. Feber och inflamation i ett inre organ.
Har haft paket att skicka men såna här dagar så får de vänta för min del.....tyvärr kan man ej veta vad som händer och då hoppas man att sina köpare förstår.
StaffenAssar skrev 2011-08-23 22:20:02 följande:Och där kom första köp nu:et på en vintermössa *gilla* -
Vilken dålig runda de var idag hoppas de gick bättre för er
-
Hade man packat de ordentligt så är de inte mkt att göra, förhoppningsvis förstår köparen det men ibland så lämnar de ändå neg. tyvärr. Prata med köparen och förklara hur de ligger till.aLttjolajban skrev 2011-08-25 21:25:45 följande:
Så hur gör man? Varan blev dyr,portot ingick vid fast pris. Får man räkna met ett neg omdömme nu? Tack vare postens hantering?
Fick mitt första neg. idag pga bristande kommunikation men förhoppningsvis så kan vi lösa de...hoppas de går bra för er som har avslut idag -
Jag letar bara efter vinterjacka nu, skinnjackor är så upp och ner beroende på märke och stl.Gul Katt skrev 2011-08-25 22:26:48 följande:Är skinnjackor inte populärt numera?
Tycker det sett ut som dom gått så himla bra, men nu när jag tänkt lägga ut min gamla, så har jag kollat läget lite, och dom går ju under 100-lappen typ!
Ska jag avvakta nån vecka så avslut blir en bit in i september? Va tycker ni?
Och ställer frågan än en gång, herrkläder, har nån här erfarenhet av att sälja det? Funkar det, eller drar man bara på sig osåltavgifter?
Jag har sålt herrkläder och gått bra men beror lite också på märket där... svårt
Phuu äntligen återvänt till vardagen, katten ligger fortfarande på sjukhuset och de hittar inget fel på han så nu har han smärtstillande med övervakning. Har faktiskt lagt ut lite 1-kroners auktioner igen så känner mig lite duktig -
Nej de är nog bara jag som är lite tokig, jag hade nog försökt slänga ut den så fort som möjligt innan det blir för kalltGul Katt skrev 2011-08-25 22:56:24 följande:Hmm...Kanske ska lägga ut den till våren då. Fast man tycker ju att det borde va aktuellt med skinnjacka till hösten. Och den har ju inte börjat än!
Så vanliga herrskjortor som inte är något speciellet märke på, det är bara slöseri med tid att lägga ut kanske?
Hoppas katten kryar på sig! Så hemst när djur mår dåligt!
Jodå, jag fick rätt bra föra mina. Större stl säljer lite bättre har jag märkt. Viktigast är snygga bilder så kommer de säkert sälja bra!
Ja, de har varit svårt att få ngt gjort. Hoppas också han blir som vanligt -
Ångrar nästan att jag lade ut gårdagens auktioner *inga bud* suck...detta är molo mm för 1 krona
-
AVSLUT .... spännande får se om de blir lite ninjor idag
-
Nej nu tycker jag Tradera blir lite för segt för min smak, 1 krona ligger alla mina auktioner på utom en. Plus de bara är märkes hm...
-
Tror jag har blivit lurad, fick först negativt för jag ej betalt som jag hade. Nu svarar hon ej på mina mail.....handlar om många pengar.....himla trist