Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

tessan27 skrev 2011-09-18 22:43:11 följande:
    Här går det undan 26 annonser ute ikväll... och fler ska det bli innan jag ska lägga mig. Har redan fått köp nu på en ca 30 sekunder efter jag lagt ut auktionen...
    Skål
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Väntarochlängtar skrev 2011-09-18 23:59:09 följande:
    Ingen som kan hjälpa mig?
    Har du provat att maila/ringa om att ett neg. omdöme kommer lämnas? Eller en extra påminnelse? Möjligen fråga vf hon betalt andra och ej din? ObestämdSå himla svårt när de ej svara min blir så *arg*.

Jag hade skrivit "Betalde aldrig, svarade ej på mail trots till försök till kontakt, ingen att rekommendera"
    Möjligen så hade de låtit, beroende på hur länge jag väntat på svar och inbetalning. Tycker alltid de är så svårt att handskas med dessa hopplösa fall på Tradera.
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    fjonkan skrev 2011-09-19 13:25:21 följande:
    Har ju bara väntat på att det ska hända mig också. Köpte ett par knappt använda Quicksilver den 1 sept. Säljaren har mejlat om ursäkter till varför dom inte är skickade osv,den sista ursäkten var ngn sjukhushistoria. Såg på hennes omdömen att andra fått sina saker som dom köpt av henne efter mitt köp!!!! SÅ jä-la trött på detta nu. Har mejlat idag och hoppas innerligt att hon har skickat dom i fredags som hon lovade sist men men..........Då borde dom ju komma idag och posten är här om ca 15 min.
    Håller tummarna att du får det {#emotions_dlg.flower} börjar bli riktigt trött på T och köpare/säljare som håller till där. Jag tycker T lämnar bort för mkt ansvar, så här många dåliga affärer som sket på senaste tiden är ej okej. De måste börjar ta ansvar och bli hårdare Skrikandes

Ännu inget svar från min säljare, Kräks............
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Aleacim skrev 2011-09-19 14:00:17 följande:
    Hejsan! Vad gör man med en säljare som inte alls verkar vilja sätta in pengar på kontot utan tjatar om att komma och hämta varan på plats istället? I auktionen stod det klart och tydligt att pengarna skulle in på kontot och att avhämtning inte var accepterat. En av anledningarna till att jag gillar att sälja på tradera är just att man slipper träffa personen som köper av en, som det oftast blir om man säljer på blocket t.ex..
    Jag hade hänvisat till gällande regler, vill man inte ha avhämtning så vill man inte. Stå på dig! Förvånad
    fjonkan skrev 2011-09-19 13:49:17 följande:
    Men Meja då,sån otur som du har haft med den säljaren. Usch alltså.Mitt köp handlar ju bara om 89+42 så det är inte hela världen om man ska tänka på vad som hänt dig.Tycker oxå att T kan ta lite mer ansvar för hur det går till på deras sida men än så länge får man väl försöka så gott det går.
    Än så länge så har jag lite hopp kvar, man får tänka positivt Obestämd
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Tack för tipset! Så himla trist är folk ej kan sköta sig. Om de ej har tänkt slutföra affären kan de väl säga detta, när ska folk lära sig att bud är bindande och regler är till för att följa. Usch....

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

12 st med bud och 28 utan, går helt okej för endast gått 24 h dock så hade jag hoppats på bättre. Bara 1 kr bud Drömmer

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-09-19 22:24:48 följande:
    Jag funderar på att lägga upp pop kläder för 1kr vad tror ni? Eller ska jag lägga upp med högre pris?
    Vad är de för POP-kläder vissa plagg säljer mkt dåligt med andra är bättre Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-09-19 22:31:06 följande:
    Lite blandat. Från 86-122 mest tröjor.
    Bas tröjor brukar väl gå på 50:-, vissa klassiska ränder 100:- och unika motiv 150:- beroende på skick och stl Obestämd
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16