Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Arg och besviken, funderar ibland att sluta på T. Tycker mig allt för ofta träffa på säljare och köpare som är otrevliga mot en. Så himla trist...

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Liil skrev 2011-10-13 05:11:16 följande:
    Jag har inte tittat in här på ett tag.....Hur har det gått för dej med jackan? Jag hoppas verkligen att det har löst sej! Jag kollade länkarna på filtarna? Jösses! :)
    Har inte hänt någonting alls.....suck. Börjar bli riktigt trött på att sälja/köpa nuförtiden...........
  • MejaKiZnic
    Just me skrev 2011-10-15 13:47:38 följande:
    Hej! Tänkte bara höra med er om en sak. Jag har en One piece som jag funderar på att lägga ut (helt ny) men vad tusan kan man ha för utropspeis. Ord pris 1395 kr! Känns lite si så där att börja med 1 kr då Vad säger ni som är vana traderare?! Även frakten undrar jag över! Hur mycket ca ska man ta där?
    kolla på vad de brukar gå på i avslutade auktioner :) 42:- för schenker. Billigare frakt desto mer får du :) 

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-10-19 17:44:25 följande:
    om ni skulle sälja hängslebyxor / snickarbyxor  vad skulle ni skriva ?
     får bara plats med ett av orden då det är av märket po.p
    hur får jag med så mycket som möjligt ???
    Hängslebyxor stl X Polarn & Pyret (PO.P byxor)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Jag tycker det går bäst på söndagen möjligen måndagen Drömmer

Ngn som ska på salg? 

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    MariaK skrev 2011-11-08 07:41:24 följande:
    Mejakiznic: har inte vatt inne här på ett tag men undrar så hur det gick med den där jackan o den där not så trevliga personen...????
    Det blev inget varken polisen eller av tradera, håller på att laga den nu för att få lite av summan tillbaka
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    MariaK skrev 2011-11-08 07:59:48 följande:
    Nemen va säger du??? Låg det inte i traderas intresse o göra nått ens.... Skandal!!!!!!
    Hur gjorde du med omdömme? Neg hoppas jag big time!!! Fick du klart tillbaka ett sånt mega barnsligt neg omdömme me då eller?
    Kram till dig från mig!!!
    Redan i början krånglade det, hon tyckte min betalninge dröjde för länge (4 dagar). Hade problem med min bank så hon lämnade neg. Jag lyckades förra över pengar tillslut. Hon lät sig efter några mail ta bort omdömet. Detta gjorde att jag inte kunde lägga omdöme därefter. Efter två veckor kom jackan och sen ja..........Rynkar på näsan Känns så trist när de gäller så mycket pengar och känns ännu mer när man sparat så länge för att köpa sig en ordentlig jacka. TACK!
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    nanako skrev 2011-11-17 07:20:41 följande:
    Jaha, då har man blivit blåst för första gången! Så himla irriterande, trodde jag var någorlunda safe när jag kollade hennes tidigare omdömen, men tji fick jag!
    Klänningen utgavs för att vara i fint skick, men var trasig & nu har säljaren gått upp i rök :( Det fanns inget nummer angivet på tradera, men jag lyckades hitta ett mobilnummer som tillhörde en med samma namn i samma stad -men såklart svarar ingen där heller...
    Någon som har nåt tips om hur man går vidare?
    Handlar det om mycket pengar?
    Väntarochlängtar skrev 2011-11-17 12:15:42 följande:
    Vågar man sätta 1 kronors utrop nu tro ??
    Jag har gjort men sån är jag :)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    nanako skrev 2011-11-17 15:31:23 följande:
    Ja, det tycker jag -650:- för en trasig klänning tycker jag är alldeles för mkt pengar...
    Är riktigt, riktigt irriterad över att människan inte ens bemödar sig om att svara så jag har god lust att faktiskt polisanmäla för bedrägeri, men det kanske är lite långt att gå ;) Men du råkade väl ut för nåt liknande med en jacka nyligen eller blandar jag ihop?
    Japp 3.500:- be först T skicka ett mail till henne och sen är nästa steg att kanske polisanmäla för att markera att det är inte rätt att göra så. Trött på folk som tror man kan göra som man vill och T bara ser på Skrikandes hoppas de löser sig {#emotions_dlg.flower}
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16