Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

BeaBee skrev 2011-02-18 22:57:02 följande:
    Hej, jag är rätt ny på Tradera och har bara köpt 3 saker. Jag har alltid betalat in pengarna på en gång när jag fått vinnarmejlet men med den sista auktionen som slutade för 3 dagar sedan så har jag inte fått några uppgifter för inbetalningen. Jag mejlade henne igår och frågade men har inte fått något svar. Jag har visserligen ångrat mig och inte vill ha tröjan men eftersom jag budat så tänker jag såklart genomföra köpet men hur mycket ska jag ligga på? jag vill verkligen inte ha något dåligt omdöme eftersom jag bara fått ett som är positivt och det därför lär se dåligt om jag även får ett negativt.

Jag börjar misstänka att hon inte vill sälja tröjan för priset som jag vann auktionen på (50 kr) men så här kan hon väl inte göra?
    Hon har inte auto. vinnarmail?  
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    BeaBee skrev 2011-02-19 00:05:33 följande:
    nej tyvärr det stod inget i det. De två andra har haft så och det var väldigt smidigt!
    Jag hade nog väntat till efter helgen ex. maila på söndag igen, vissa helger har jag fullt upp. Dock är det väldigt trist när man vill slutföra en affär. Har du mailat till henne ang. förfrågan om betalningen så ser jag inga skäl att hon ska ge dig dåligt omdöme. 

Jag hoppas det löser dig {#emotions_dlg.flower} 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Avslut på söndag kommer bli väldigt spännande, hoppas på höjning då de flesta ligger fortfarande runt 1-30kr. Snart ska jag slänga ut lite nytt på blocket, har nyss flyttat så nu vill man ha lite nytt.

Igår fyndade jag en tripp-trapp för 50:-, älskar fynda {#emotions_dlg.flower} 

• MejaKiZnic
    pomola skrev 2011-02-25 14:23:21 följande:

"Hej xxxxx!

Jag kan tyvärr inte fullfölja köpet för vår bil gick sönder igår och vi behöver varje krona denna månaden att laga bilen… är ledsen men kan inte göra nåt åt detta!! Du får lägga ut auktionerna igen du kommer ju ändå att få det sålt lätt! 

Vill gärna också slippa denna person, himla trist hoppas de löser sig.
    Kristyr skrev 2011-02-25 18:40:10 följande:
    tyycker inte det går så bra alls på T.
    Småfolk, molo och NS får typ inga bud.

Men adidas wct drar till sig budare.. konstigt...

*bllä*

avslut nästa onsdag och jag börjar bli lite orolig...
     Vanliga kläder som Lindex mm kan gå super, knäppt *ogillas* :( 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2011-02-25 21:49:14 följande:
    hm inte de lindex byxorna jag har ute.. har inte så mkt lindex eller icke märkes...
    Drömmer då är det något annat dem vill ha, jag hittade lite smått jag fundera på att buda på. Tyvärr var det flesta för litet :( 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-02-27 13:34:56 följande:
    avslut ikväll då   har fortfarande auktioner utan bud som jag hoppas på
    Har också avslut idag, spänd som tusan inför detta. Laddat upp med en fryspizza, läsk och lite choklad för att överleva de sista minuterna. Hoppas på fler bud, heja heja
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Doodies skrev 2011-02-27 17:26:54 följande:
    FAAAAAN!! Måste bara avreagera mig lite. Satt med prolistern och var precis klar med alla annonser .. så har väl jag mitt dumma jävla nöt glömt att klicka på spara under tiden så någonstans i slutet råkade jag fippla till det och listan försvann. Måste göra allt från början .. buuuuuhuuuu

/så nu har jag tyckt synd om mig själv lite :)
    ojdå så himla typiskt, spara spara spara 
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-02-27 16:50:13 följande:
    nån som har koll på vilken ålder en hjälm mössa från MOLO i storlek L är tänkt att passa. säljer en och har fått frågan, men jag kan inte svara
    Min dotter som är 2,5 år har ibland sin hjälmmössa, funkar men börjar bli lite liten 48/50 kanske?
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 16:08:05 följande:
    samma här, oxå avslut ikväll. Vissa är jag jättenöjd med, några i bortskänkningsläge men det höjs förhoppningsvis lite! I stort är jag supernöjd!! Skalkläderna från POP går som vanligt bra, Molo tycks ligga lite i en svacka för mig just nu, har en tröja som är uppe i typ 40 spänn, i nyskick..hur skumt som helst!
    Har ett par byxor med rymdmotiv för 51 och dem är som nya Obestämd

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-02-27 18:28:10 följande:
    alltid lika spännande! hoppas på fler bud både till dig och mig  

jag har laddat en ny lista som ska upp snart. mycket skor och gummistövlar. undrar om det kan gå nåt bra...?
    Bara 40 minuter kvar SPÄNNANDE

Hoppas de går super bra för er alla  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-02-27 20:52:49 följande:
    avslut förfullt nu tänk att jag aldrig kan låta bli att sitta och uppdatera sidan heela tiden   alltid lika spännande!
    Mycket 10 minuter
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16