-
Super tristLitenBlomma skrev 2010-06-22 15:38:48 följande:Långt ifrån, jag skulle nog själv beskrivit dem i begagnat skick. Tvättblekta och väldigt noppiga!
-
SjälvklartViktorsmamma skrev 2010-06-22 20:43:31 följande:ditt plysh lindex paket har jag i minnes!
men kan du skicka med nått annat än posten? -
Men om du lämnar negativt pga icke avslutad affär så tar Tradera bort kostnaden för auktionen eller så ber du den som bjöd på auktionen betala auktionsavgiften så slipper hon/han negativt!Fins Mamma skrev 2010-06-26 10:31:12 följande:vad gör man i dessa situationer??? fick detta mail
Hej ullafilipsson
Jag kontaktar dig beträffande objekt nr 114677330, retro barnstol barnmatstol matstol vit.
Länk till objektet:
Hejsan Ulla!
Är hemskt ledsen men jag kan ej fullfölja detta köp såg tyvärr inte att du skrivit avhämtning av stolen!
Trist för annars hade jag hemskt gärna velat köpa en sådan stol, hoppas det är fler som bjuder!
Lycka till med allt!
till sAKen hör att jag testade att sätta ut den påtradera just för att det var gratis vid osålt. jag ar inte lust att betala auktionsavgift för att hon inte kan läsa. blir så trött på folk!!!¨¨
VAD SKA JAG SVARA? -
Någon här som har skickat en vagn förut och vet vad det kostar cirka, ombud?
-
Ja det visserligenFins Mamma skrev 2010-06-26 10:41:46 följande:men jag lär väl lägga ut igen då??? det jag ej har lust med =(
-
Hej hej tjejer evigheter sen jag har varit inne men har haft fullt upp med privatlivet. Nu när allt börjat lugna ner sig kan jag äntligen unna mig lite tradera. Tänkte slänga ut två hummel overaller och en molo sibiria i 80 men vågar man de :) måste rensa ut 92 nu
Hoppas ni alla har de bra, fina fynd :) -
H80 :D
Provar nog med molon då, jag tycker hummel är den bästa overallen jag haft till lillan. Snygg och extremt slitstark men inte många som känner till märket kanske :( -
Hej hej girls här kommer jag igen, återvänder till tradera världen vilken HUA jag fick när jag öppnade garderoben. Har massa ytterkläder som jag helt glömt bort :O denimblå skalkläder helt nya. Har slängt ut en tredje del idag :D
http://www.tradera.com/auktioner/MoloNord
Välkomna in, hoppas ni ninjar för fulla muggar :P
-
Snappi: Tack :)
Butte: Jag måste inbilldat mig att jag har trillingar har massa ytterkläder kvar :) detta året har jag bara en. Jag är svag för jackor och overaller :p -
Godmorgon :) tre bud hitills men inte värst förvånad då de är på mina 1 kronors auktioner. Hoppas på prolistan funkar idag, tappar helt motivationen med att lägga upp auktioner vid åtta tiden när hela familjen är samlade :)
Hur går de för er andra med era auktioner