Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-03-21 18:40:09 följande:
    Ang. gratisannonsen. Om man lägger ut något med högt utrop o det inte blir sålt, den kostar iallafall inte nått, eller??
    Hoppas jag verkligen inte! Jag har tänkt lägga ut för 599 och köp-nu 699 så tar de betalt för den så ska jag minsann ringa och gasta! Brukar funka
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Lejån skrev 2010-03-21 18:40:23 följande:
    Det är ju en hel del tid kvar tills det blir riktigt intressant...
    Haha jo men mitt magsår har snart börjat blöda här oavsett
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 18:42:56 följande:
    Funderar också på att lägga ut våran faktiskt.....men vi konkurerar ju inte om köparena då min är begagnad och en vanlig svart original Räknar inte med att få så mycket men ett par hundra iaf kanske
    Sant-jag är sugen på att köra 1 kr men eftersom den kostade 1100 ny så vågar jag nog inte riskera mina nerver just nu
  • Smultronhjärta

Kikar in mitt i mitt avslut- heelt slut efter att ha zumbat

Ska tvinga mig att fixa gratisannonsen nu..

• Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:53:43 följande:
    Smultron, tänkte knipa cupid men nån annan hade högre maxbud :) Den gick upp lite iaf. Vann en fin fin miniapple dock

Jag har slutat nojja nu- jag var mest orolig för mitt FP babygym men det ninjades så jag är väl ändå nöjd
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:55:54 följande:
    Är det svårt att zumba eller??
    Haha- ja men det måste ju vara lite svårt till en början Fortsätter jag med det här så kommer jag har grymma midjan till i sommar
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 21:05:06 följande:
    Fasen då kanske jag skulle köpa mig ett sån dvd jag också. Har ju tänkt på det många gånger men kommer aldrig till skott :) Oopps nu har jag visst vunnit 2 av dina Tröstshoppar lite
    Såg precis det-du samlar också i din växalåda

Jag vann precis denna
    www.tradera.com/finaste-jeansklanningen-villervalla-NY-strl-74-auktion_302967_109259637
  • Smultronhjärta

Hoppsan- fick visst bud direkt på BBselen

maadicken skrev 2010-03-21 21:39:50 följande:
    nu har jag lagt ut en laddning igen, och då dyker givetvis en fråga upp. kan man ändra från köpare i sverige till köpare i norden i en annons som har fått bud? och varför lyckas jag aldrig få bra bilder på jeans?? blir så arg! bla ett par helt nya jeans, men på bilden ser dom ut att vara typ mörka men stentvättade 300 gånger. jag vägrar lägga ut en annons med så dåliga bilder!
    Ja om du ber kundtjänst "låsa upp" den
Svar på tråden Traderatråden nr 16